40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه لندن برگزار می‌کند: آموزش رایگان «یادگیری ماشین برای همه»

دانشگاه لندن برگزار می‌کند: آموزش رایگان «یادگیری ماشین برای همه»

یادگیری ماشین که اغلب آن را با نام هوش مصنوعی نیز می‌شناسیم، یکی از هیجان‌انگیزترین حوزه‌های فناوری حال حاضر است که از بازار کار بسیار مناسبی نیز برخوردار است. خبر پیشرفت فناوری‌های تشخیص چهره، اتومبیل خودران، رایانه‌هایی که قادرند مانند یک شخص حقیقی گفت‌وگو کنند و… به صورت روزانه به گوش ما می‌رسد و دیگر هیچ بخشی از زندگی یا کسب‌وکار را نمی‌توان یافت که از یادگیری ماشین تاثیر نپذیرد. بنابراین، افراد بسیاری را می‌توان یافت که به دنبال یادگیری فناوری هوش مصنوعی.

آموزش یادگیری ماشین

از یادگیری ماشین به عنوان یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های فناوری و کامپیوتر یاد می‌شود؛ چراکه برای فراگیری آن نیاز دارید که علوم مختلفی از جمله ریاضیات، مهندسی و برنامه‌نویسی پیشرفته را به‌خوبی بشناسید. با این حال، اعتقاد بر این است که هرکسی می‌تواند مفاهیم پایه و اساسی یادگیری ماشین را فرا بگیرد و با توجه به اهمیت این رشته، لازم است که همه راجع‌به این رشته اطلاعات کافی داشته باشند.

زمانی که از هوش مصنوعی صحبت می‌کنیم، همه چیز شبیه فیلم‌های علمی-تخیلی به نظر می‌رسد، اما درواقع یادگیری ماشین به زبان ساده چیزی نیست جز استفاده از داده‌ها برای آموزش الگوریتم‌های آماری. در این دوره خواهید آموخت که ایده اصلی یادگیری ماشین را درک کنید و از ابزارهای توسعه‌یافته در دانشگاه لندن برای انجام یک پروژه عملی هوش مصنوعی استفاده می‌کنید. این درحالی است که برای فراگیری این دوره نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای در رابطه با ریاضیات و برنامه‌نویسی نخواهید داشت.

این دوره می‌تواند اولین قدم برای ورود به حوزه یادگیری ماشین باشد. اگر یک مدیر سازمانی هستید که قصد دارید با مفاهیم این حوزه آشنا شوید و یا علاقه‌مند به دنبال‌کردن اخبار این فناوری هستید، دوره «یادگیری ماشین برای همه» می‌توان بهترین شروع ممکن باشد. اگر به دنبال یادگیری اصول فنی این فناوری مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی  پایتون و تنسورفلو هستید، این دوره کاربردی برای شما نخواهد داشت.

این دوره به زبان انگلیسی تدریس شده و برای تکمیل آن به ۲۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. تدریس این دوره برعهده پرفسور Marco Gillies، مدیر بخش آموزش از راه دور و رئیس بخش محاسبات در Goldsmiths دانشگاه لندن است. سرفصل‌های این دوره شامل موارد زیر است:

  • یادگیری ماشین
  • ویژگی‌های داده
  • یادگیری ماشین در عمل
  • پروژه یادگیری ماشین شما

متاسفانه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، دسترسی به این دوره برای بعضی از کشورها از جمله ایران با محدودیت‌هایی مواجه است و شما باید برای استفاده از محتوای این دوره از برنامه‌های گذر از تحریم استفاده کنید. برای ثبت‌نام در دوره «یادگیری ماشین برای همه» دانشگاه لندن می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.coursera.org/learn/uol-machine-learning-for-all#syllabus

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]