40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 ارتقا دستیاران هوش مصنوعی، چشم‌انداز جدید مایکروسافت برای آینده کسب‌و‌کارها

ارتقا دستیاران هوش مصنوعی، چشم‌انداز جدید مایکروسافت برای آینده کسب‌و‌کارها

مایکروسافت به گسترش تلاش‌های خود در رابطه با هوش مصنوعی ادامه می‌دهد و در کنفرانس «مایکروسافت Inspire» که امروز آغاز شده، مجموعه‌ای از ابتکارات جدید خود را اعلام کرده است.

به گزارش هوشیو، در سال ۲۰۲۳، مایکروسافت پیشنهاد کرد که کسب‌وکارها به عنوان بخشی از برنامه‌های تجاری خود به Copilotهای هوش مصنوعی نیاز خواهند داشت که توسط فناوری هوش مصنوعی مولد مانند Azure OpenAI تقویت می‌شود. این Copilotها در واقع دستیارهای هوش مصنوعی هستند که در پاسخ به سوالات، ارائه پیشنهادات، انجام تجزیه‌و‌تحلیل احساسات و حتی تولید محتوا مفید خواهند بود.

مایکروسافت و دستیار هوش

  در ماه مارس، مایکروسافت مجموعه‌ای از نسخه‌های آزمایشی را به‌طور خاص برای مجموعه نرم‌افزار سازمانی Dynamics برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و همچنین برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) طراحی کرد.

مایکروسافت با معرفی ابزار جدیدی به نام Microsoft Sales Copilot در رویداد Microsoft Inspire، تلاش‌های خود را برای کمک به کسب‌و‌کارهایی که از نرم‌افزار Dynamics آن استفاده می‌کنند، گسترش داده است. علاوه بر این، مایکروسافت ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را به پلتفرم بینش مشتری Dynamics 365 اضافه کرده‌ که به کسب‌وکارها کمک می‌کند مشتریان خود را بهتر درک کرده و فروش بیشتری داشته باشند.

هدف کلی به‌روزرسانی مایکروسافت این است که به کارمندان کمک کند کارهای خود را با رویکردی بهینه‌تری انجام دهند.

Emily He، که یکی از مدیران ارشد مایکروسافت است، در مصاحبه با VentureBeat گفت:«مشتریان ما گزارش می‌دهند که کارمندانشان به‌سختی می‌توانند با خواسته‌های بازار و انتظارات مشتریان مطابقت کنند، زیرا آنها غرق در میزان داده‌های انبوه و تعداد ابزارهایی که برای انجام هر کاری نیاز دارند.»

چگونه مایکروسافت امیدوار است فروش را افزایش دهد

ابزار جدید طراحی شده توسط مایکروسافت Microsoft Sales Copilot، یک دستیار دیجیتالی با هوش مصنوعی است که به فروشندگان در فروش محصولات و خدمات بیشتر کمک می‌کند. به گفته مایکروسافت، این ابزار جدید می‌تواند در انجام کارهایی مانند پیشنهاد ایده، ایجاد محتوا، جمع‌بندی جلسات، کاهش وظایف اداری و بستن معاملات بیشتر کمک کند.

Sales Copilot از Microsoft 365 ،Outlook Teams یا Dynamics 365 قابل دسترسی است. Copilot قادر به استفاده و یادگیری از داده‌های سیستم‌های مبتنی بر مایکروسافت است، که البته این تعجب‌آور نیست زیرا Sales Copilot توسط مایکروسافت ساخته شده است. آنچه تا حدودی قابل‌توجه‌تر است این واقعیت است که Sales Copilot همچنین می‌تواند با سیستم‌های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) که توسط مایکروسافت ساخته نشده‌اند، کار کند. این بدان معناست که اگر شرکتی از پلتفرم غیر مایکروسافتی مانند Salesforce استفاده می‌کند، Sales Copilot همچنان می‌تواند در کنار آن کار کند و ارزش ارائه کند.

Salesforce شرکتی که نرم‌افزار CRM ارائه می‌دهد، ماه گذشته دستیار مجهز به هوش مصنوعی خود را با نام Sales GPT راه‌اندازی کرد که اکنون در برخی جنبه‌ها با Sales Copilot مایکروسافت رقابت خواهد کرد.

Sales Copilot، می‌تواند قبل از اینکه فروشنده به جلسه مشتری برود، به‌صورت خودکار خلاصه‌ای از اطلاعات مهم، از جمله پیشرفت وضعیت و تغییرات کلیدی مربوط به حساب را تولید کند. علاوه بر این، در طول جلسه، فروشنده می‌تواند به اطلاعات حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در Teams دسترسی داشته باشد. Sales Copilot همچنین می‌تواند مکالمه را تجزیه‌و‌تحلیل کند و در مورد نحوه انجام آن بازخورد ارائه دهد. این ابزار می‌تواند تحلیل احساسات ارائه دهد، به این معنی که می‌تواند لحن و زمینه مکالمه را تجزیه و تحلیل کند و به فروشنده اطلاع دهد که چگونه پیش می‌رود. Sales Copilot همچنین می‌تواند بینش‌های رقابتی توصیه کند، به این معنی که می‌تواند محصولات یا خدمات دیگری را پیشنهاد کند که فروشنده قادر به ارائه آنهاست و مشابه آن چیزی است که مشتری از قبل استفاده کرده.

افزایش فروش با مایکروسافت

Dynamics 365 Customer Insights پویاتر می‌شود

با به‌روزرسانی Dynamics 365 Customer Insights، مایکروسافت قابلیت‌هایی را که قبلاً تنها به‌عنوان دو سرویس مجزا در دسترس بود، گرد هم آورد است.

ابزار بازاریابی Dynamics 365 اکنون در Dynamics 365 Customer Insights ادغام شده است. این ادغام به این معنی است که کاربران اکنون می‌توانند به جای اینکه مجبور باشند برای دریافت داده‌ها به ابزارهای مختلف بروند، به داده‌های بازاریابی و بینش مشتری در یک مکان دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، در حال حاضر همچنین دارای قابلیت های یک دستیار هوش مصنوعی است. به این ترتیب، کاربران سازمانی اکنون می‌توانند از زبان طبیعی برای انجام کارهایی مانند تقسیم‌بندی مشتریان و دریافت توصیه‌های کمپین استفاده نمایند.

او گفت:«استفاده از این ویژگی برای بازاریابان مانند یک رویا است، زیرا در هر مرحله از فرایند بازاریابی یک «دستیار» وجود دارد که می‌تواند به آنها کمک کند.»

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]