40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 استارتاپ Pixis AI، کاربران را از کدنویسی برای مدل هوش مصنوعی خود بی‌نیاز می‌کند

استارتاپ Pixis AI، کاربران را از کدنویسی برای مدل هوش مصنوعی خود بی‌نیاز می‌کند

استفاده از هوش مصنوعی در بسیاری از کسب‌وکارها، امروزه به یک امر الزام‌آور تبدیل شده و بسیاری از سازمان‌ها در تلاش‌اند تا مدل هوش مصنوعی اختصاصی خود را توسعه دهند. در این میان، سازمان‌های کوچک‌تری که امکان بهره‌گیری از مدل خصوصی را ندارند، داده‌های خود را به‌وسیله مدل‌های از پیش توسعه‌یافته تحلیل می‌کنند.

فرایند جمع‌آوری، غربالگری و برچسب‌گذاری داده‌ها، پروسه‌ای دشوار و چالش‌برانگیز است و درصورتی‌که توسط نیروی متخصص انجام نگیرد، می‌تواند در ادامه کار موجب بروز مشکلات فراوانی شود. یکی از اساسی‌ترین مشکلات در فرایند دسته‌بندی داده‌ها در مرحله کدنویسی رخ می‌دهد و ایراداتی جزئی در این بخش می‌تواند اثرات مخرب چشمگیری در مدل نهایی به‌جای بگذارد. یکی از راه‌حل‌های این مسئله، پلتفرم‌هایی با رابط کاربری گرافیکی هستند که بدون نیاز به کدنویسی، امکان دستیابی به اهداف سازمانی را برای مجموعه‌ها فراهم می‌کند. یکی از این راه‌حل‌ها توسط استارتاپ Pixis AI ارائه می‌شود و پلتفرم بدون نیاز به کدنویسی این استارتاپ، استفاده از شبکه‌های عصبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Meet Pixis AI

Pixis AI در دوره مالی اخیر خود، موفق به جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون‌دلاری شده و از این سرمایه جهت تقویت زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود بهره برده است. این استارتاپ پس از جذب سرمایه، بیش از ۱۲۰ مدل هوش مصنوعی جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده تا کاربران برای اهداف تجاری و بازاریابی خود به طیف گسترده‌ای از مدل‌ها دسترسی داشته باشند. مدیران این استارتاپ، معیار ۲۰۰ مدل هوش مصنوعی را به‌عنوان هدف خود در نظر گرفته‌اند و فاصله خود را با دستیابی به این نقطه، زیاد نمی‌بینند.

در حال حاضر، بیش از ۱۰۰ مشتری بین‌المللی با Pixis AI همکاری می‌کنند و به‌صورت plug-and-play و بدون نیاز به کدنویسی، از خدمات این استارتاپ استفاده می‌کنند. شبکه‌های عصبی پیشرفته این سیستم توسط میلیاردها داده جمع‌آوری شده، آموزش‌دیده‌اند و با گذر زمان و جمع‌آوری داده‌های جدید، بهبود پیدا می‌کنند.

این استارتاپ جهت بهبود عملکرد مدل‌ها خود در هدف‌گیری مخاطبین از الگوریتم‌های خوشه‌بندی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند و باتوجه‌به ویژگی‌های خاص هر فرد، گروه‌های مشخصی را ایجاد می‌کند. این گروه‌بندی‌ها، نرخ تبدیل و تعامل بین پلتفرم‌ها را بهبود می‌بخشد و دریافت بازخوردهای اثربخش مشتریان را تسهیل می‌کند. همچنین، مجموعه‌ها را قادر می‌سازد تا از مدل‌های هوش مصنوعی مولد خود برای خلق محتوای بصری و متنی جذاب، نهایت استفاده را ببرند.

راه‌اندازی یک بخش هوش مصنوعی درون‌سازمانی، چالش‌های فراوانی را به دنبال دارد؛ از هزینه نیروی انسانی و تهیه زیرساخت‌ها گرفته تا زمان موردنیاز جهت کدنویسی مدل. دراین‌بین، راهکار استارتاپ‌هایی مانند Pixis AI می‌تواند راهگشای بسیاری از کسب‌وکارهایی باشد که توانایی استقرار دپارتمان درون‌سازمانی را ندارند. نظر شما دراین‌رابطه چیست؟

استارتاپ در جهان

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]