40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 با «سهاب»، جامع‌ترین بازارچه APIهای هوش مصنوعی ایران آشنا شوید

با «سهاب»، جامع‌ترین بازارچه APIهای هوش مصنوعی ایران آشنا شوید

بعد از توجه ویژه کسب‌وکارها به هوش مصنوعی در سال‌های اخیر، نیاز به مارکت‌هایی که دسترسی به جدیدترین سرویس‌های هوش مصنوعی را برای کاربران ایرانی فراهم کنند، بیش‌ازپیش احساس می‌شد. بازارچه ابری «سهاب» با تمرکز بر ارائه APIهای مبتنی بر هوش مصنوعی، آماده است تا به این نیاز پاسخ بدهد و امکان هوشمندسازی پلتفرم‌های مختلف را برای کسب‌وکارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها بزرگ، متوسط و کوچک به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم کند.

رابط‌های کاربری برنامه‌نویسی یا همان APIها را می‌توان ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش برای استفاده از یک سرویس دانست؛ خصوصاً زمانی که پای فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی به میان می‌آید که توسعه آن به‌صورت درون‌سازمانی به نیروی انسانی متخصص، منابع مالی هنگفت و زمان توسعه درازمدتی وابسته است. توسعه‌دهندگان کوچک و بزرگ زیادی سعی می‌کنند تا با ارائه API، دسترسی آسان و کم‌هزینه کاربران به سرویس‌های خود را فراهم کنند؛ اما پیدا‌کردن این توسعه‌دهنده‌ها و مقایسه سرویس‌های آنها به‌صورت مستقل، به‌هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست. اینجاست که بازارچه‌های API نقش پررنگ خود را به نمایش می‌گذارند و با فراهم‌آوردن یک هاب مجازی برای ارتباط توسعه‌دهنده‌ها و کاربران، این امکان را ایجاد می‌کنند که تنها با چند کلیک، بتوانید محصولات خود را به جدیدترین فناوری‌ها مانند هوش مصنوعی مجهز کنید.

بازارچه ابری سهاب یک APIمارکت بومی است که به طور تخصصی بر روی ارائه سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارد و توانسته طی مدت‌زمانی که از فعالیتش می‌گذرد، تعداد بسیار زیادی سرویس هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهد. APIهای موجود در سهاب در چهار گروه بینایی ماشین، پردازش گفتار، داده‌کاوی و پردازش زبان طبیعی دسته‌بندی شده‌اند و همین ویژگی باعث شده تا سهاب بتواند برای تمامی جنبه‌های فعالیت کسب‌وکارها، راهکاری متناسب ارائه کند.

برای اینکه بتوانید از طریق سهاب، محصولات خود را به هوش مصنوعی مجهز کنید، نیاز به هیچ‌گونه دانش تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی و یادگیری ماشین ندارید؛ تنها کافی است دستورالعمل‌های موجود در صفحه هر محصول را دنبال کنید تا تنها در عرض چند دقیقه، API موردنظر را با اپلیکیشن یا وب‌سایت خود ادغام کنید. از آنجایی که APIهای سهاب با تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی سازگار هستند، به راحتی با اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های سازمانی ادغام شده و قابلیت‌های هوش مصنوعی را به آنها اضافه می‌کنند. همچنین، پیش از استفاده از API هم به دموی رایگان تمامی سرویس‌ها دسترسی دارید تا از کیفیت و نحوه عملکرد آنها اطمینان کسب کنید.

کاربرد سهاب تنها محدود به کاربران APIها نیست و توسعه‌دهندگان سرویس‌ها هم می‌توانند با ارائه محصول خود بر بستر این بازارچه به کسب درآمد بپردازند. این امکان برای کسب‌وکارها و کاربران سهاب فراهم است که به‌صورت رایگان سرویس‌های موردنیاز را به محصولات خود متصل کنند و تنها به‌ازای استفاده از APIها هزینه بپردازند. این روش پرداخت در ازای هر بار استفاده باعث می‌شود که سازمان‌ها بتوانند به طور چشمگیری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و هزینه‌های عملیاتی خود را در بلندمدت کاهش دهند.

بازارچه ابری سهاب در حال حاضر جامع‌ترین APIمارکت هوش مصنوعی کشور است و با افزودن سرویس‌های جدید به بازارچه، تنوع محصولات خود را به طور مداوم افزایش می‌دهد. با بازدید از وب‌‍سایت سهاب و ساخت حساب کاربری شخصی یا سازمانی، از اعتبار هدیه این بازارچه برخوردار می‌شوید و پس از انتخاب سرویس موردنیاز از میان ده‌ها API هوشمند، می‌توانید تنها با چند کلیک، محصولات خود را به هوش مصنوعی مجهز کنید و از اولین پذیرندگان این فناوری نوظهور باشید.

بنر اخبار هوش مصنوعی


میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]