40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 با پیاده‌سازی هوش مصنوعی، درآمد سالانهDialpad از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد

با پیاده‌سازی هوش مصنوعی، درآمد سالانهDialpad از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرد

Dialpad در قسمتی از بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده است که درآمد سالانه دوره‌ای شرکتش از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.  این شرکت همچنین گفته، یک سری پیشرفت‌های بزرگ هوش مصنوعی مولد  داشته که در سال آینده عرضه خواهد شد و نحوه برقراری ارتباط، همکاری و فروش شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. Dialpad بیش از پنج سال پیش سرمایه‌گذاری در فناوری هوش مصنوعی را آغاز کرده، گفته می‌شود که این سرمایه‎گذاری عامل رشد اخیر این شرکت و افزایش سهم بازار آن گردیده است.

به‌گزارش هوش مصنوعی، این شرکت با جمع‌آوری بیش‌از ۴ میلیارد دقیقه از داده‌های مربوط به مکالمات، از‌جمله رونوشت‌های صوتی ضبط شده، تعاملات صوتی و سوابق جلسات، از این اطلاعات برای تجزیه‌و‌تحلیل و درک الگوها در مکالمات تجاری استفاده می‌کند. سپس با کمک این داده‌ها، بینش‌هایی در‌خصوص گفتگوها و الگوهای رفتاری، در کسب‌وکارها و کانال‌ها، در زمان واقعی ارائه می‌دهد.

Dialpad با هدایت هوش مصنوعی در سه‌ماهه چهارم سال سریع‌ترین رشد را در Enterprise (سازمان‌ها یا شرکت‌های بزرگ) داشت و موفقیت خود را در این بخش مهم از مشتریان افزایش داد و بر موفقیت‌های خود در Mid-Market وSMB (کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط) نیز افزود.

در سال آینده، Dialpadهر ماه ویژگی‌های جدید مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه خواهد کرد. این ویژگی‌ها از قدرت مدل‌های هوش مصنوعی پیشرو در صنعت و مجموعه داده‌های اختصاصی بهره می‌برد، و آن‌ها را با قابلیت‌های نوظهور مدل‌های زبان بزرگ (LLM) ترکیب می‌کند، تا قابلیت‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهد که قبلاً در بازار دیده نشده بود. این ویژگی‌های نوآورانه، Dialpad را از رقبایی که هنوز چنین قابلیت‌هایی را ارائه نکرده‌اند، متمایز می‌کند.

Dialpad در قسمتی از بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده است که درآمد سالانه دوره‌ای شرکتش از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است.  این شرکت همچنین گفته، یک سری پیشرفت‌های بزرگ هوش مصنوعی مولد  داشته که در سال آینده عرضه خواهد شد و نحوه برقراری ارتباط، همکاری و فروش شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. Dialpad به‌عنوان تنها پلتفرم هوش مصنوعی همه کاره در صنعت از ابتدا توسط کارشناسان صنعت گوگل و مایکروسافت ساخته شده است، موفقیت شرکت تا به امروز و موقعیت منحصر‌به‌فرد آن در صنعت، پتانسیل آن را برای هدایت آینده ارتباطات تجاری، همکاری کارکنان و خدمات مشتری، برای انواع کسب‌و‌کارها نشان می‌دهد.

پیاده‌سازی هوش مصنوعی،

مارک آندرسن، یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی a16z می گوید:«گوشی‌های هوشمند یک ابر رایانه را در جیب همه قرار می‌دهند و هوش مصنوعی مغز قدرتمندی را در هر برنامه‌ای می‌گنجاند. شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند، شاهد ارتقای شناختی کارگران در هر سطح، بخش‌ها و صنایع مختلف خواهند بود که به آنها مزیت رقابتی می‌دهد. هوش مصنوعی برای مشاغل در اقتصاد امروز ضروری است.»

پلتفرم هوش مشتری Dialpad Ai-Powered به طور یکپارچه پیشرفته‌ترین مرکز تماس با هوش مصنوعی، فروش هوش مصنوعی، تشخیص صدا هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی هوشمند ملاقات را با پیام‌رسانی هوش مصنوعی ترکیب می‌کند. در مرحله بعدی توسعه، مشتریان Dialpad به ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهند شد، تا به نتایج تجاری زیر دست یابند:

  • Ai Recap  خلاصه جلساتی که از دست داده‌اید  – Dialpad از جدیدترین الگوریتم‌های مولد هوش مصنوعی و مدل‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تولید خلاصه‌های کوتاهی از تماس‌ها و جلسات تجاری استفاده می‌کند. این قابلیت ایده‌ها، نتایج، اهداف و موضوعات اصلی مورد بحث در طول یک مکالمه را نشان می‌دهد. این ویژگی در‌حال‌حاضر برای همه تماس‌ها و جلسات Dialpad در صورت فعال بودن Ai در دسترس است. با این ویژگی، مکالمات کارآمدتر، قابل فهم‌تر و قابل دسترس‌تر می‌شوند.
  • ۱۰۰٪ از تعاملات مشتری را تجزیه‌و‌تحلیل می کند – کارت امتیازی Ai با دستورالعمل‌های خاص هوش مصنوعی و پشتیبانی مداوم در هر تعاملی، به بهبود عملکرد روزانه یک نماینده کمک می‌کند. در‌نتیجه، کارت‌های امتیازی هوش مصنوعی ارزیابی‌ها را ۱۰ برابر افزایش می‌دهند، و بینش فوری در مورد فرصت‌های مربیگری، بازخورد بی‌درنگ به نمایندگان و حذف تعصبات انسانی ارائه می‌دهند.
  • Coaching Hub  یک منبع واحد برای همه آموزش‌ها و کوچینگ‌ها –از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا تشخیص دهد کدام اعضای تیم در‌مورد مهارت‌های خاص به کمک بیشتری نیاز دارند. در گذشته، پلتفرم‌های کوچینگ معمولاً بر ضبط و رونویسی تعاملات متکی بودند، که این امر می‌توانست زمان‌بر باشد و تحلیل و بازخورد را به‌تأخیر بی‌اندازد. مرکز کوچینگ Dialpad  اولین پلتفرم مربیگری در زمان واقعی را به بازار می‌آورد تا زمینه افزایش بازدهی را برای کاربران و سرپرستان فراهم کند، زیرا تماس‌ها از یک منبع واحد انجام می‌شود.
  • Ai Playbooks  راهنمایی در زمان واقعی برای اطمینان از فرایندهای سازگار – راهنمایی‌های بی‌درنگ به نمایندگان، متخصصان فروش و استخدام‌کنندگان در مورد نحوه پیگیری فرایندهای فروش از پیش تعیین‌شده و پرسیدن سؤالات درست درطول تماس ارائه می‌دهد. این ویژگی همچنین به کاربران یادآوری می‌کند، درحین تماس بر روی چه چیزی تمرکز کنند و بهترین اقدام بعدی را به‌آنها پیشنهاد می‌کند. این ویژگی همچنین گزارش‌ها و معیارهای پس از تماس را جمع‌آوری می‌کند تا نقاط ضعف فرایندهای فروش را برجسته کند و بهبود نتایج را در آینده آسان‌تر سازد.

مشتریان در ماه مه به کارت امتیازی Ai، در ژوئن به مرکز مربیگری و در جولای به کتاب‌های بازی Ai دسترسی خواهند داشت. تمام به روز‌رسانی‌های دیگر برای اواخر امسال و اوایل سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

کریگ واکر، مدیر‌عامل و بنیانگذار Dialpad، اظهار داشت: «هوش مصنوعی پتانسیل تغییر صنایع فراتر از تصور ما را دارد.» «قدرت این فناوری در ارتقای ارتباطات تجاری و فروش، استخدام‌کنندگان و عوامل پشتیبانی را قادر می‌سازد تا به برتری دست یابند. با‌این‌حال، صرفاً پیاده‌سازی هوش مصنوعی بدون در نظر گرفتن کاربرد و محدودیت‌های بالقوه آن نتایج مطلوبی به همراه ندارد، موفقیت را تضمین نمی‌کند و بازگشت سرمایه (ROI) را به حداکثر نمی‌رساند. ضمنا تکیه صرف بر APIهای شخص ثالث، نوآوری را محدود می‌کند و و کسب‌وکارها را از استفاده کامل از قابلیت‌های فناوری باز‌می‌دارد.

ویل گریفیث، شریک موسس ICONIQ Growth می‌گوید: « Dialpad توانسته است برخی از چالش‌برانگیزترین موانع هوش مصنوعی را در سطح سازمانی حل کند، از‌جمله پذیرش گسترده و قابلیت عمل برای نیروی کار، همراه با سهولت استفاده برای نمایندگان مرکز تماس و فروش.» کریگ و تیم‌اش در موقعیت مناسبی برای موفقیت مستمر هستند، زیرا Dialpad بیش از هفت سال است که در مرکز تماس Ai سرمایه‌گذاری کرده و داده‌ها و مدل‌های اختصاصی متناسب با نیازهای مرکز تماس و نمایندگان فروش را توسعه می‌دهد. پردازش بیش از ۴ میلیارد دقیقه تعامل با مشتری که توسط Dialpad  انجام شده، به طور منحصربه‌فردی این شرکت را قادر ساخته راه‌حل‌های پیشرفته هوش مصنوعی را برای شرکت‌های مقیاس بزرگ و کوچک در سطح جهانی به ارمغان بیاورد و سرمایه‌گذاری‌های Ai و تیمش را افزایش دهد.

فرصت بازار هوش مصنوعی در حال انفجار است

امروزه، ۹۶ درصد از مشتریان مرکز تماس Dialpad از قابلیت‌های Ai استفاده می‌کنند، یعنی در حدود ۶۳ امتیاز بیشتر از میانگین صنعت. مشتریان Dialpad از راه‌حل‌های Ai ازجمله Ai Chatbot ، Ai-CSAT و Ai Scorecards استفاده می‌کنند که مزایای آن عبارتند از:

  • ۱۸ درصد کاهش هزینه
  • افزایش ۱۴ درصدی امتیاز رضایت مشتری (CSAT)
  • ۳۵% بهبود عملکرد عامل با استفاده از کارت امتیازی تضمین کیفیت (QA)

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]