40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری رویداد GANs for Good با حضور بزرگان هوش مصنوعی جهان

برگزاری رویداد GANs for Good با حضور بزرگان هوش مصنوعی جهان

رویداد GANs for Good یک رویداد آنلاین است که چهارشنبه ۹  مهرماه به میزبانی DeepLearning.AI و با حضور متخصصان برجسته شبکه‌های مولد تخاصمی برگزار می‌شود. این افراد قرار است در مورد روند و برنامه‌های فعلی شبکه‌های مولد تخاصمی به اشتراک و تبادل نظر بپردازند.

شبکه‌های مولد تخاصمی مدل‌های قدرتمند یادگیری ماشین هستند که می‌توانند تصویر، فیلم و صداهای واقعی را تولید کنند. این شبکه‌ها که ریشه در رویکرد تئوری بازی‌ها دارند کاربردهای گسترده‌ای دارند. از جمله؛ بهبود امنیت سایبری با جلوگیری از حملات خرابکارانه، ناشناس ماندن اطلاعات برای حفظ حریم خصوصی، تولید تصاویر پیشرفته، رنگ‌آمیزی تصاویر سیاه‌وسفید، افزایش وضوح تصویر، ایجاد آواتارها، تبدیل تصاویر دو  بعدی به سه بعدی و موارد دیگر.

مأموریت DeepLearning.AI این است که آموزش هوش مصنوعی را در سطح جهانی را برای همه در دسترس قرار دهد. تخصص شبکه‌های مولد تخاصمی که توسط متخصصان صنعت و دانشگاه ایجاد شده است، شما را با دانش بنیادی و آموزش عملی برای ساخت سیستم‌های پیشرفته شبکه مولد تخاصمی آشنا می‌کند.

DeepLearning.AI در نظر دارد به مناسبت آغاز به کار بخش تخصصی شبکه‌های مولد تخاصمی خود، گروهی از متخصصان این حوزه را گرد هم آورد تا در مورد برخی از پروژه‌های فعلی و اهمیت آن‌ها و همچنین آینده شبکه‌های مولد تخاصمی صحبت کنند و علاوه بر این به متخصصان یادگیری ماشین مشاوره شغلی ارائه دهند.

رویداد GANs for Good با سخنرانی یان گودفلو، مدیر یادگیری ماشین در گروه پروژه‌های ویژه اپل آغاز به کار می‌کند و پس از آن Animashree Anandkumar مدیر تحقیقات یادگیری ماشین NVIDIA در مورد نقش تعامل در آموزش شبکه‌های مولد تخاصمی و  سایر مشکلات بهینه‌سازی رقابتی صحبت خواهد کرد. الکسی افروس استاد دانشگاه برکلی، اندرو ان‌جی بنیان‌گذار  DeepLearning.AI و شارون ژو استاد دانشگاه استنفورد و  متخصص شبکه‌های مولد تخاصمی از دیگر سخنرانان این رویداد خواهند بود.

رویداد GANs for Good

این برنامه به صورت آنلاین برگزار می شود و ثبت‌نام در آن رایگان است. تیم برگزاری این رویداد از دو روز قبل لینک پخش زنده یوتیوب را برای شرکت‌کنندگان ایمیل خواهند کرد و اگر به هر دلیلی قادر به تماشای پخش زنده آن نباشید جلسات ضبط شده برای شما  ارسال خواهند شد.

از طریق لینک زیر می‌توانید در این رویداد ثبت‌نام کنید.

https://www.eventbrite.com/e/gans-for-good-tickets-121256079197?aff=speaker1

 

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]