40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی

برگزاری بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی

مجتبی جباری‌پور، مدیر‌کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، در حاشیه نشست خبری که روز گذشته (۲۶ مهر ماه) برگزار شد، به تشریح نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان به نیروی انسانی متخصص پرداخت و افزود: در راستای توانمندسازی و اشتغال نیروهای انسانی متخصص، بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی به همت پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

تخصصی هوش مصنوعی

به گزارش هوشیو به نقل از ایسنا، مجتبی جباری‌پور در ادامه این نشست که در کارخانه نوآوری «های وی» برگزار شد، به ارائه توضیح در خصوص بوت‌کمپ پرداخت و یادآور شد: بوت‌کمپ در اصطلاح به دوره‌های تخصصی فشرده‌ای اطلاق می‌شود که طراحی آنها مبتنی بر نیاز فنی بازار کار بوده است. از جمله ویژگی‌های دوره‌های بوت‌کمپ می‌توان به کوتاه‌مدت‌ بودن این دوره‌ها و مبتنی‌بودن آنها بر نیازها و مهارت‌افزایی بدون توجه به مقطع تحصیلی خاص اشاره کرد.

وی در ادامه، هوش مصنوعی را در دسته رشته‌های مورد تأکید نهادهای تصمیم‌ساز دانسته و افزود: براساس نیازسنجی که از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرفت، برگزاری بوت‌کمپ تخصصی هوش مصنوعی را در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار دادیم.

فائزه تیموری که به‌عنوان مجری بوت‌کمپ هوش مصنوعی در این نشست حضور داشت، در خصوص اهداف این دوره تخصصی این‌گونه توضیح داد: هدف از برگزاری دوره مذکور، ایجاد ارتباط میان شرکت‌های دانش‌بنیان و نیروی انسانی متخصص و علاقه‌مند تعیین گردیده است.

مجری بوت‌کمپ هوش مصنوعی تصریح کرد: این بوت‌کمپ دربردارنده ۱۲۰ ساعت آموزش تئوری خواهد بود که به‌صورت آنلاین و آفلاین ارائه می‌گردد و شامل مباحث علوم پایه فنی همچون پایتون، پردازش تصویر، یادگیری ماشین و همچنین مهارت‌های کسب‌و‌کاری همچون تیم‌سازی می‌گردد.

تیموری در خصوص شرکت‌کنندگان این دوره افزود: افرادی که دوره آموزش تئوری را با موفقیت به اتمام برسانند، می‌توانند دوره عملی را زیر نظر منتورها و مربیان تخصصی و برمبنای نیازهای واقعی شرکت‌ها و نیازهای هدفمند پشت سر بگذارند.

براساس اعلام روابط‌ عمومی پارک فناوری پردیس، از دیگر برنامه‌های این بوت‌کمپ شامل برنامه یک‌روزه آشنایی و ریورس‌پیچ خواهد بود.

تیموری در این خصوص افزود: براساس حمایت‌های مالی که تاکنون از پارک فناوری پردیس در این خصوص دریافت کردیم، می‌توانیم ۸۰ درصد هزینه‌های این دوره را، پس از اتمام آن و ورود شرکت‌کنندگان به بازار کار اخذ نماییم.

تیموری درخصوص برنامه زمان‌بندی دوره بوت‌کمپ خاطر‌نشان ساخت: ثبت‌نام دوره بوت‌کمپ تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند، از طریق وب‌سایت به‌نشانی https://edgeof.ir/ai روند نام‌نویسی خود را انجام دهند. ضمناً دوره مذکور از ابتدای آذرماه به مدت ۷ الی ۸ ماه ادامه خواهد داشت.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]