40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران آغاز شد

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران آغاز شد

ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران با برخورداری از مزایایی همچون جوایز نقدی، جذب سرمایه، اعطای گواهی‌نامه و… از امروز مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش هوشیو به نقل از ایران‌پرس، رویداد سالیانه IAAA تحت عنوان مسابقه هوش مصنوعی ایران با مشارکت بخشی از اکوسیستم نوآوری ایران، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی از جمله پارک فناوری پردیس، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی، بنیاد ملی نخبگان، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، نمایشگاه اینوتکس، پارس آنلاین، پارک فناوری فردا، فردا بانک و های‌وب آغاز به فعالیت کرد.

علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه از جوایز ۳ میلیارد ریالی برای تیم اول و جمعا ۴.۵ میلیارد ریالی برای تیم‌های منتخب، بهره‌مند شوند. هدف این رویداد این است که علاوه‌بر پیشبرد اهداف مسابقه، ۳ مسئله واقعی در حوزه صنعت و هوش مصنوعی را مرتفع کنند. مسابقه هوش مصنوعی ایران با محوریت حوزه سلامت و پزشکی برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده می‌توانند علاوه از برخورداری از جوایز نقدی، از ظرفیت‌های دیگر این رویداد نیز بهره‌مند شوند.

ثبت‌نام مسابقه

هدف iAAA از برگزاری این رویداد، آشنایی و آموزش علاقه‌مندان فناوری هوش مصنوعی در کل کشور است. فرایند ۵ ماهه مسابقه سالانه هوش مصنوعی به‌صورت حضوری و غیر‌حضوری طی می‌شود، تا شرکت‌کنندگان سراسر کشور بتوانند در آن شرکت کنند. علاوه‌بر جوایز نقدی که به تیم‌های منتخب اعطا می‌شود، شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، گواهی‌نامه معتبر خود را دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند از امتیاز ویژه نخبگی و بورسیه نیز استفاده کنند. سرفصل‌های این دوره شامل موضوعات زیر است: python، machine learning، deep learning، پردازش تصویر، MLengineering و ابزارهای کسب‌وکار.

یکی دیگر از مزیت‌های قابل‌توجه شرکت در این مسابقه، امکان استخدام در شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی است و افراد می‌توانند پس از طی فرایند آموزش، بر اساس توانایی فردی و سطح مهارت خود، فرصت اشتغال در این شرکت‌ها را به دست آورند. فرایند آموزش این مسابقه در قالب ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲ ماه و نیم آموزش عملی مسئله‌محور حول موضوعیت رویداد به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود و در ادامه این فرایند، مطالب مرتبط با ابزارهای کسب‌وکار را در سمینارها و وبینارهای برگزارشده خواهند آموخت. در انتها فرصتی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که با چالش‌ها و نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی بیشتر آشنا شوند و به‌سمت ارائه راهکاهای عملی پیرامون این نیازها حرکت کنند. روند امتیازدهی به افراد براساس فعالیت‌های فرد در طی مدت آموزش و آزمون‌ها و همچنین نظر منتور مربوطه است و در اختتامیه این مسابقه، تیم‌ها بر اساس شاخص‌های مختلف، امتیازبندی می‌شوند و مورد داوری قرار می‌گیرند.

مهلت ثبت‌نام این دوره از ۱۹ اردیبهشت لغایت ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ است و علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی می‌توانند با مراجعه به دامنه WWW.IAAA.AI نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]