Filter by دسته‌ها
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 جنگ جهانی هوش مصنوعی؛ Claude 3 در اتحاد با آمازون و گوگل در جبهۀ جدید

جنگ جهانی هوش مصنوعی؛ Claude 3 در اتحاد با آمازون و گوگل در جبهۀ جدید

شرکت Anthropic، به تازگی از جدیدترین نسخۀ چت‌بات هوشمند خود یعنی Claude 3 رونمایی کرده است. این شرکت که توسط مدیران سابق OpenAI تأسیس شده، هم‌اکنون موفق شده حمایت گوگل و آمازون را هم به‌دست آورده و به این ترتیب، موقعیت خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های موثر در زمینۀ هوش مصنوعی تثبیت کند. گفتنی است که انتروپیک در سال‌های گذشته، با قراردادهای مالی بزرگ و مهم با سرمایه‌گذاران مختلف، موفق به جذب سرمایۀ ۷٫۳ میلیارد دلاری شده است.

نسخۀ سوم claude، در توانایی استدلال پیشرفته و ریاضیات بسیبار توانمند است اما آن‌چه این چت‌بات را از محصولات قبلی Anthropic متمایز می‌کند، قابلیت چندوجهی این محصول است. چت‌بات Claude 3 علاوه بر متن می‌تواند داده‌ها را در قالب عکس، نمودار و اسناد نیز به‌عنوان ورودی دریافت کند. این گسترش علاوه بر قدرتمندتر کردن چت‌بات Claude 3 نسبت به نسخۀ قبلی، از تلاش انتروپیک برای پاسخ‌دهی به نیازهای متنوع کاربران پرده برمی‌دارد.

جنگ جهانی هوش مصنوعی؛ Claude 3 در اتحاد با آمازون و گوگل در جبهۀ جدید

قابلیت چندوجهی بودن، سنگ بنای جدیدترین ابزار Anthropic، نشان‌دهندۀ یک تغییر پارادایم در نحوۀ تعامل کاربران با سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی است. هدف آنتروپیک از ارائۀ گزینه‌هایی مانند قابلیت‌های عکس و ویدیو، ایجاد تجربه‌ای جامع و همه‌جانبه برای کاربران است، چیزی که تا امروز در نسخه‌های کوچک‌تر هیچ یک از چت‌بات‌ها وجود نداشت.

با وجود تمام این پیشرفت‌ها باید توجه کرد که با افزایش پیچیدگی، نگرانی‌ها دربارۀ استفاده از هوش مصنوعی نیز بیشتر شده است؛ در نتیجه، آنتروپیک، ایمنی را تضمین کرده و بر تعهد خود به کاهش خطرات احتمالی مرتبط با هوش مصنوعی، تاکید می‌کند. درک پیشرفتۀ Claude 3، همچنین توجه بالای این چت‌بات به محتواهای خطرناک و ممانعت از پاسخ نیز گام مهمی به جلو در تضمین رفتار اخلاقی فناوری‌های هوش مصنوعی است. تصمیم آنتروپیک برای چشم‌پوشی از تولید تصویر نیز بر تعهد آن به حفظ ایمنی کاربر و ملاحظات اخلاقی تأکید دارد.

رونمایی آنتروپیک از Claude 3، یک نقطۀ مهم در تکامل فناوری هوش مصنوعی نوین است. این شرکت با قابلیت‌های نو و تعهد محکم خود به ایمنی، آماده است تا آیندۀ هوش مصنوعی را تغییر دهد و امکانات تعامل انسان و ماشین را بازتعریف کند.

آنتروپیک در خط مقدم شرکت‌های حوزۀ تکنولوژی جهان ما قرار می‌گیرد و کار را به سمت آینده‌ای هدایت می‌کند که در آن، هوش مصنوعی به عنوان تسریع‌کننده‌ای برای تحول و پیشرفت مثبت به‌کار گرفته می‌شود.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.