40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری دوره تعاملی و آنلاین یادگیری ماشین و داده‌کاوی

برگزاری دوره تعاملی و آنلاین یادگیری ماشین و داده‌کاوی

انجمن علمی دانشجویی برق دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ ۷ مهر ماه سال جاری، اولین دوره تعاملی مبانی و مفاهیم یادگیری ماشین و داده‌کاوی را، به‌صورت آنلاین و در بستر یوتیوب برگزار خواهد کرد.

به گزارش هوشیو به نقل از ایسنا، در دوره مذکور سید محمد شبیری دانشجوی دکتری مهندسی برق، مدرس و یکی از توسعه‌دهندگان حوزه هوش مصنوعی، به ارائه مباحث مرتبط با یادگیری ماشین، داده‌کاوی و هوش مصنوعی خواهد پرداخت. ضمنا این دوره به‌ شکل انعطاف‌پذیر و انتخابی، در بستر آنلاین یوتیوب برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از اتمام جلسه با مدرس خود ارتباط تعاملی برقرار سازند.

ضمنا دوره یادشده به ارائه مفاهیمی چون داده‌کاوی، مفاهیم جبر خطی و آمار در داده‌کاوی، پیش‌پردازش دیتاها و الگوریتم‌های یادگیری ماشین به‌عنوان سرفصل‌های کلی خواهد پرداخت.

دوره تعاملی

علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی با زمینه‌ تحصیلی مختلف می‌توانند، به‌عنوان مخاطب این دوره بوده و با ورود به این لینک https://rooydadestan.ir/?p=69162  جهت ثبت‌نام در دوره یادگیری ماشین و داده‌کاوی اقدام کنند. البته چنانچه در مرحله پیش‌ثبت نام، در خصوص این دوره سوال و ابهامی در ذهنتان باقیست، از طریق شناسه @h_shushian می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید.

شایان ذکر است: داده‌کاوی به فرآیندی اطلاق می‌شود که در آن داده‌ها و اطلاعات خام و حتی بی‌مفهوم، به اطلاعاتی مفید و با‌ارزش جهت تصمیم‌گیری و مشخص‌کردن اهداف استراتژیک و مشخص سازمانی تبدیل می‌گردند. به‌عبارت‌دیگر مفهوم دیتا ماینینگ یا داده‌کاوی در‌حقیقت علمی میان‌رشته‌ای به شمار می‌رود که مجموعی از دانش‌های دیگر همچون هوش مصنوعی، ریاضی، علوم کامپیوتر، یادگیری ماشین و آمار را در بر دارد. شما از طریق آموزش و آشنایی با فرآیند داده‌کاوی، می‌توانید داده‌ها و اطلاعات پیچیده و حجیم مؤسسات تحقیقاتی و سازمان‌ها را کشف و قادر به تحلیل الگوهای پنهان آن شوید. یادگیری ماشین (Machine learning) را به عبارتی دیگر می‌توان فرایند بکارگیری هوش مصنوعی در ماشین یا سیستم، بدون برنامه‌نویسی واضح و آشکار (explicit programming) تعریف کرد.

یادآور می‌شود: دوره آنلاین تعاملی یادگیری ماشین و داده‌کاوی شامل یک وبینار آنلاین دو‌ساعته است، که در تاریخ ۷ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ و به پشتیبانی انجمن علمی دانشجویی برق دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

محورهای اصلی فعالیت انجمن یادشده در حوزه مهندسی برق شاخه‌های برنامه‌ریزی و بهره‌برداری سیستم‌های قدرت، قدرت، شبکه‌های انتقال و توزیع برق و کنترل است. به همین جهت و برای تحقق اهداف راهبردی که برای آن تعیین شده، تاکنون شاهد برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌ها و وبینارهای متعددی در حوزه‌های مذکور و به همت این تشکل بوده‌ایم.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]