40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه هاروارد برگزار می‌کند: دوره رایگان مبانی یادگیری ماشین کوچک

دانشگاه هاروارد برگزار می‌کند: دوره رایگان مبانی یادگیری ماشین کوچک

یادگیری ماشین کوچک یکی از حوزه‌های در حال رشد یادگیری عمیق است و هر روز سرعت دسترسی به آن بیشتر و بیشتر می‌شود. اکنون دانشگاه هاروارد دوره‌ای تحت عنوان «دوره رایگان مبانی یادگیری ماشین کوچک» برگزار کرده است که قدم بزرگی برای ورود به این حوزه است. ثبت نام در این دوره یک فرصت عالی برای درک این حوزه‌ی در حال ظهور است.

درباره یادگیری ماشین کوچک چه می‌دانید؟ یادگیری ماشین کوچک یک حوزه بین بخشی است و هر کدام از حوزه‌های برنامه‌های یادگیری ماشین نهفته، الگوریتم‌ها، سخت‌افزار و نرم‌افزار در آن نقش دارند. تفاوت یادگیری ماشین کوچک از یادگیری ماشین اصلی (به طور مثال سرور و ابرها) در این است که نه تنها به تخصص نرم‌افزار، بلکه به تخصص سخت‌افزار نهفته نیز نیاز دارد.

دوره رایگان مبانی یادگیری ماشین کوچک، به عنوان اولین دوره از سری آموزش‌های یادگیری ماشین کوچک بر بستر edX برگزار می‌شود. در این دوره، تمرکز بر اصول یادگیری ماشین و سامانه‌های نهفته embedded systems مانند تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های کوچک است.

در طول دوره، شما تکنیک‌های علم داده را برای جمع‌آوری داده‌ها یاد خواهید گرفت و درک درستی از الگوریتم‌های یادگیری برای آموزش مدل‌ یادگیری ماشین پیدا خواهید کرد. در پایان این دوره، شما می‌توانید زبان پشت TinyML را درک کنید و آماده باشید تا در دوره‌های آینده درباره کاربردهای TinyML بیش‌تر بدانید.

پس از پشت سر گذاشتن این دوره، شما قادر خواهید بود در دوره‌های دیگر ثبت نام کنید؛ دوره‌هایی که به شما امکان می‌دهد کد پشت برنامه‌های پرکاربرد یادگیری ماشین کوچک مانند دستگاه‌های کوچک و تلفن‌های هوشمند را ببینید و کد را در دستگاه TinyML فیزیکی خود به کار بگیرید.

مدرسان این دوره، ویجی جاناپا ردی، دانشیار دانشکده مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه هاروارد و لورنس مورونی سرپرست AI Advocate در Google هستند. این دوره ۵ هفته طول خواهد کشید و نیاز است که هفته‌ای ۲ تا ۴ ساعت برای آن وقت اختصاص دهید.

برای ثبت نام به این لینک  مراجعه نمایید:

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]