40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 راه‌اندازی نخستین دستیار رباتیک ورود مسافرینِ جهان در شرکت هواپیمایی امارات

راه‌اندازی نخستین دستیار رباتیک ورود مسافرینِ جهان در شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات نخستین دستیار رباتیک این شرکت و جهان را، جهت بررسی و انجام کارهای مسافران به هنگام ورود به فرودگاه راه‌اندازی کرده است.

امارات در شرف راه‌اندازی یک «مأمور بررسی هوشمند» و یک «فروشگاه مسافرتی هوشمند» در منطقه مالی شلوغ دبی است. این مرکز پیشرفته، واقع در مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC)، طیف وسیعی از خدمات هوشمند را به مشتریان ارائه می‌دهد؛ خدماتی مانند رزرو بلیط، چک کردن پروازها، جابه‌جایی چمدان، خرید لوازم ضروری سفر و صرفه‌جویی زمان در فرودگاه.

این «مأمور بررسی و فروشگاه مسافرتی» هوشمند از ۲۷ آوریل کار خود را شروع خواهند کرد و بخشی از سرمایه‌گذاری مستمر امارات در بهبود تجربه مشتری خواهد بود. این مرکز جدید برای آسایش متخصصان پرمشغله در مرکز مالی دبی واقع‌شده است و مشتریان می‌توانند چمدان‌های خود را حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۴ ساعت قبل از پرواز به فرودگاه تحویل دهند و در آسایش به فرودگاه برسند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند هرروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب از این فضا بازدید کرده و با استفاده از کیوسک‌های هوشمند این سازمان که با فناوری هوش مصنوعی کار می‌کنند، کارهای خود را انجام دهند.

دستیار رباتیک ورود مسافرینِ جهان

این ربات-دستیار هوشمند که سارا نام دارد، یک سیستم تحویل رباتیک قابل‌حمل است که می‌تواند چهره‌ها را با پاسپورت‌های اسکن شده مطابقت دهد، مسافران را چک کند و آن‌ها را به قسمت حمل چمدان راهنمایی کند. مکان مسافرتی هوشمند نیز، یک فضای مدرن زیبا و بزرگ با صفحه نمایشگر هوشمند ۳ متری است، که آخرین محتواهای مقصد را از امارات نشان می‌دهد.

با این امکانات، بازدیدکنندگان می‌توانند بلیط رزرو کنند، کالاهای مسافرتی را مرور کنند و مشاوره و پیشنهاد‌های تخصصی در مورد مقاصد پرطرفدار در سفرهای آینده دریافت کنند. علاوه بر این، مشاوران اختصاصی سفر می‌توانند در خرید بلیط برای سفرهای آینده، مدیریت رزروهای فعلی، ارتقاء خرید، انتخاب صندلی‌های ترجیحی و ترتیب جای دادن چمدان‌های اضافی، در صورت نیاز کمک کنند. همچنین گزینه پارکینگ هوشمند نیز برای اطمینان از تجربه ورود بدون دردسر برای مسافران شرکت هواپیمایی امارات وجود دارد.

مسافران خطوط هوایی امارات با کارت پرواز معتبر، می‌توانند به امکانات انتخابی و سبک زندگی موردنظرشان، مانند رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌های لوکس و تخفیف‌های انحصاری، دسترسی رایگان داشته باشند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از طیف متنوعی از خدمات، مانند خریدهای گوناگون، غذاهای کلاس جهانی و گالری‌های هنری در اطراف منطقه DIFC، ازجمله گردشگاه وسیعی که در خیابان دروازه DIFC قرار دارد، لذت ببرند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]