40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 راه‌اندازی MyFashionGPT ، دستیار خرید مبتنی‌بر هوش مصنوعی ، با همکاری Myntra و مایکروسافت

راه‌اندازی MyFashionGPT ، دستیار خرید مبتنی‌بر هوش مصنوعی ، با همکاری Myntra و مایکروسافت

Myntra، یکی از شرکت‌های سرآمد در مد آنلاین هند، اخیراً با همکاری مایکروسافت یک دستیار خرید هوش مصنوعی را به نام MyFashionGPT، معرفی کرده است. با استفاده از این دستیار می‌توان خرید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به‌آسانی تجربه کرد.

به نقل از هوشیو، MyFashionGPT ، دستیار هوش مصنوعی که با هدف تسهیل جست‌وجو هنگام خرید طراحی شده است، از جست‌وجوهای رایج مانند استفاده از کلمات کلیدی فراتر می‌رود. این دستیار از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای جست‌وجوی بصری و زبان طبیعی استفاده می‌کند و تجربه‌ای متفاوت را برای کابر رقم می‌زند. MyFashionGPT که به‌صورت یکپارچه در پلتفرم Myntra در دسترس است، کیفیت استفادۀ کاربر از ویژگی‌های خرید آنلاین را به میزان چشمگیری تغییر داده و بهبودبخشیده‌است. هدف از طراحی چنین ابزاری نیز مقابله با محدودیت‌های روش‌های جست‌وجوی متداول است. پرس‌وجوهای مبهم یکی از این محدودیت‌ها بود که از میان رفت؛ زیرا این ابزار جدید می‌تواند به‌خوبی درخواست‌ها را رمزگشایی کند.

تیم مهندسان Myntra این سرویس جدید هوش مصنوعی را به‌صورت فشرده طی دو روز مورد بررسی قرار دادند. همچنین مهارت‌های هوش مصنوعی در درک دستورات زبان طبیعی در خلال آن ارزیابی شدند. نتیجۀ حاصل‌شده نشان می‌داد که این مهارت‌ها فراتر از محدودیت‌های کاتالوگ محصولات موجود در Myntra هستند. آریت موندال، سرپرست مدیریت محصول در Myntra، تولید این فناوری را بسیار عظیم می‌داند. همچنین آن را اولین برنامۀ مد که دشواری‌های طولانی مدت جست‌وجو در این حوزه را تا حدود زیادی حل کرده است،‌ به شمار می‌آورد. MyFashionGPT از زمان راه‌اندازی تاکنون با استقبال فراوانی رو‌به‌رو شده و به طرز شگفت‌انگیزی کیفیت خرید کاربران را متحول کرده است. کاربرانی که از این دستیار هوش مصنوعی بهره بردند، نسبت به گذشته سه برابر بیشتر خرید خود را نهایی می‌کردند. قابلیت این ابزار در دسته‌بندی دقیق محصولات نیز بر تجربۀ خرید کاربران تأثیر مثبتی گذاشته‌است. این پیشرفت‌ها سبب شده‌اند که کاربر بتواند درخواست‌های مختلفی را در برنامه وارد کند. این درخواست‌ها شامل نیازهای خاص تهیۀ لباس،‌ پرسش‌های مربوط به جشنواره‌های فرهنگی و… می‌شوند. این درخواست‌ها در نتیجه طیف گسترده‌ای از پرسش‌های جست‌وجوی قابل دسترس را ایجاد می‌کنند.

Myntra همچنین برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را در آینده وعده می‌دهد. برای مثال ویژگی‌هایی را ارائه خواهدداد که کاربران با آن بتوانند لباس‌های کامل را در قسمت‌های مختلف محصول تجسم کنند. علاوه‌بر این هدف دیگر آن پیاده‌سازی جست‌وجوی صوتی و توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده است. این مجموعه متعهد می‌‌شود که تمام این کارها را با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای بهبود تجربیات مشتریان انجام خواهدداد.

Myntra، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی که در حوزۀ مد آنلاین در هند فعالیت می‌کند، اخیراً با مایکروسافت همکاری کرده و دستیار خرید مبتنی‌بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرده‌است. با استفاده از MyFashionGPT در پلتفرم Myntra می‌توان از قابلیت‌های بصری و زبان طبیعی بهره برد. تمام ویژگی‌های ارائه‌شده در این برنامه به‌طور کلی تجربیات کاربر را از خرید آنلاین تغییر می‌دهند و بهبود می‌بخشند. هدف اصلی طراحی این دستیار مولد هوش مصنوعی استفادۀ گسترده‌تر و مفیدتر از قابلیت‌های خرید به‌صورت آنلاین است. استقبال کاربران از این برنامه بسیار قابل‌توجه بوده‌است. آن‌ها با استفاده از این قابلیت‌ها سه برابر بیشتر از قبل خرید خود را تکمیل می‌کردند. Myntra متعهد می‌شود که در آینده این ویژگی‌ها را گسترش می‌یابند.

به نظر شما این شرکت تا چه اندازه به وعده‌های خود متعهد خواهدماند؟

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]