40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 رویداد جایزه سال هوشمندسازی در انتظار استارتاپ‌های هوش مصنوعی

رویداد جایزه سال هوشمندسازی در انتظار استارتاپ‌های هوش مصنوعی

ستاد توسعه فناور‌ی‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برای شرکت در رویداد جایزه سال هوشمندسازی از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها دعوت به عمل آورد.

به گزارش هوشیو به نقل از خبرگزاری مهر، رویداد جایزه سال هوشمندسازی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تنها تا پانزدهم شهریورماه فرصت دارند تا ایده‌های خود را ارسال کنند.

طبق اعلام ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، محورهای فراخوان رویداد‌‌‌‌‌‌‌ جایزه‌‌‌‌‌‌‌ سال هوشمندسازی شامل کاهش آلودگی هوای کلان شهرها، مراقبت‌های بهداشتی درمانی بهینه در زمان کرونا، بهینه‌سازی توزیع محصولات کشاورزی، کاهش معضل کمبود منابع آبی، کاهش خسارات تصادفات جاده‌ای، مبارزه با قاچاق، مدیریت کنترل ترافیک کلان شهرها، مدیریت مصرف سوخت، مدیریت مصرف انرژی‌هایی مانند برق و گاز و کاهش هزینه نهادهای تولید در کشاورزی می‌‎شود.

همچنین یکی از مهم‌‎ترین بخش‌های رویداد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جایزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سال هوشمندسازی، برگزاری جلسات تخصصی مجازی است. جلساتی که در آن‌ها مسئولان و مدیران ارشد هرکدام از حوزه‌ها به بیان جزئیات و ابعاد مختلف معضلات ملی می‌پردازند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی پیش از این هم از تصمیم برای برگزاری چنین رویدادی گفته بود و اخبار مربوط به آن منتشر شده بود. در فراخوان جدید این ستاد اما لینک ثبت‌نام و کسب اطلاعات معرفی شده تا علاقه‌مندان بتوانند جزئیات بیشتر رویداد جایزه سال هوشمندسازی را بررسی کنند.

رویداد جایزه سال هوشمندسازی

مزیت شرکت در رویداد جایزه سال هوشمندسازی

ثبت‌نام کنندگان در این رویداد می‌توانند با چالش‌‎ها، نیازها و اولویت‌های مدیران و دست‌اندرکاران هر حوزه و همچنین جزئیات کامل و دقیق معضلات ملی آشنا شوند. برای مجموعه‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های اینترنت اشیا و فناوری هوش مصنوعی هم امکان مشارکت در این رویداد فراهم شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد‌‌‌‌‌‌‌‌ جایزه‌‌‌‌‌ سال هوشمندسازی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد از طریق لینک زیر اقدام کنند.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]