40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سرمایه‌گذاری جدید برای تبدیل لوزیا به یک دستیار هوش مصنوعی برتر

سرمایه‌گذاری جدید برای تبدیل لوزیا به یک دستیار هوش مصنوعی برتر

استارتاپ لوزیا (Luzia) با ایجاد هوش مصنوعی کمک کننده‌ای در واتس‌اپ و تلگرام، نوآوری جدیدی را در دسترس مردم جهان قرار داده است. مسئولین این استارتاپ معتقدند که این هوش مصنوعی فناوری تحول آفرینی است که آگاهی از آن و دسترسی به آن برای همۀ مردم جهان ضروری به نظر می‌رسد. لوزیا به عنوان یک ابتکار، نوید پیشرفت و آیندۀ بهتر را به تمام مردم جهان می‌دهد. حال، نوبت به سرمایه‌گذاری جدیدی رسیده است که لوزیا را به یک دستیار هوش مصنوعی پیشرو در زبان‌های اسپانیایی و پرتغالی تبدیل کند.

سرمایه‌گذاری جدید در لوزیا

سومین دور از سرمایه‌گذاری‌های لوزیا به مبلغ ۹.۵ میلیون یورو به کمک سرمایه‌گذاران برجسته‌ای از جمله Khosla Ventures، Abstract Ventures FJ Labs، Globo Ventures و  Pau Gasol بسکتبالیست مطرح، انجام شده است. با توجه به این بودجۀ جدید، کل سرمایۀ لوزیا به مبلغ ۱۲.۲ میلیون یورو رسیده است.

تزریق این سرمایه جدید، دستیابی به ویژگی‌های تازه‌ای را تسهیل می‌کند و کیفیت خدمات و تجربۀ کاربر را بهبود می‌بخشد. دور سوم سرمایه‌گذاری‌ها از گسترش لوزیا به قلمروهای جدید، جذب استعدادها و تثبیت موقعیت لوزیا به عنوان دستیار پیشرو هوش مصنوعی برای کشورهای اسپانیایی و پرتغالی زبان پشتیبانی خواهد کرد.

لوزیا در حال حاضر تقریبا ۱ میلیون کاربر و ۳۵ میلیون درخواست را از طریق چت به سیستم هوش مصنوعی عرضه می‌کند. این در حالی است که تنها حدود ۶ ماه از عمر آن گذشته است. لوزیا قصد دارد تا به کمک سرمایۀ جدیدی که جذب کرده است، پایگاه کاربران خود را گسترش دهد و به جذب استعدادهای جدید و تقویت تیم متخصصان و توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی خود بپردازد.

آلوارو هیگز، مدیرعامل لوزیا، بیان کرده است که «این سرمایه‌گذاری نشان‌دهندۀ گامی مهم در جهت تحقق مأموریت لوزیا است. این مأموریت به دنبال این است که هوش مصنوعی شامل حال همۀ مردم جهان شود. هدف ما این است که لوزیا را به کاربرپسندترین و کارآمدترین دستیار شخصی در سطح جهان تبدیل کنیم.»

لوزیا اکنون نیز عملکردهای مختلفی را عرضه می‌کند. انتقال پیام‌های صوتی به متن و تولید تصاویر از جمله این عملکردها هستند. سرمایۀ جدید تزریق شده به این دستیار هوش مصنوعی لوزیا را در زمینۀ آموزش نیز کاربردی می‌کند.

جست‌وجو، ارائۀ توصیه‌ها، نوشتن متون، رونویسی صدا، تولید تصاویر، ترجمه متن و… از جمله خدماتی هستند که این هوش مصنوعی عرضه می‌کند. سرمایۀ جدید قطعا این قابلیت‌ها را بهبود می‌بخشد و لوزیا را در زمینۀ آموزش زبان بسیار توانمند می‌کند.

جمع بندی

لوزیا با ایجاد هوش مصنوعی پرطرفداری در واتس‌اپ و تلگرام، به کاربران این دو برنامه کمک بسیار زیادی کرده است. حال، در دور سوم سرمایه‌گذاری‌ها در این استارتاپ، مبلغ زیادی معادل با ۹.۵ میلیون یورو به زیربنای این دستیار هوش مصنوعی تزریق شده است. مدیران این استارتاپ در صدد این هستند که به کمک این سرمایۀ جدید، خدمات لوزیا را افزایش دهند و تجربۀ کاربری بهتری را رقم بزنند. همچنین استفاده از این هوش مصنوعی را در نقاط دیگری از جهان نیز گسترش دهند. به گفتۀ مدیرعامل این استارتاپ هدف اصلی برنامه‌ریزی‌های لوزیا این است که هوش مصنوعی شامل حال همۀ مردم جهان شود.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]