40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 قلم XNote، دست‌نوشتۀ شما را در لحظۀ نوشتن به متن دیجیتال تبدیل می‌کند

قلم XNote، دست‌نوشتۀ شما را در لحظۀ نوشتن به متن دیجیتال تبدیل می‌کند

خودکار هوشمند XNote محصول جذابی است که به‌تازگی توسط شرکت XNote رونمایی شده است؛ این قلم هوشمند، به‌کمک هوش مصنوعی chatgpt4، هم‌زمان با نوشتن متن روی کاغذ، آن را به نسخۀ دیجیتالی تبدیل می‌کند. شرکت سازنده، این قلم ۱۹۹ دلاری را به‌عنوان نقطۀ عطف یادداشت‌نویسی معرفی کرده و می‌گوید: قلم هوشمند ما آیندۀ یادداشت‌نویسی را تغییر می‌دهد و یک برگ برنده برای کسانی است که به‌طور مداوم با یادداشت و گزارش سروکار دارند.

لازمۀ کار با قلم هوشمند XNote دو ابزار جانبی است؛ یک برنامۀ ios یا اندروید و یک دفترچۀ یادداشت خاص که پس از خرید، توسط شرکت XNote به مشتریان ارائه می‌شود. این خودکار هوشمند علاوه بر متن، توانایی درک اشکال هندسی را نیز دارد؛ همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که جواب سؤالات خود را پس از نوشتن در دفترچه، به‌کمک هوش مصنوعی بیابند. برای مثال کاربران می‌توانند با رسم یک شکل هندسی و طرح مسئلۀ از آن، پاسخ خود را از هوش مصنوعی دریافت کنند. قلم XNote، همچنین می‌تواند مهم‌ترین نکات یادداشت شما را درک کرده و از متن‌هایتان خلاصه‌برداری کند.

نحوه کار و ویژگی‌های XNote

هنگامی‌که قلم XNote روی دفترچۀ یادداشت مخصوص خود کلمات و اشکال را ثبت می‌کند، نتیجه، بدون تأخیر در برنامۀ کاربردی نمایش داده می‌شود. در حال حاضر، پیش‌سفارش این قلم با مبلغ ۱۹۹ دلار در سایت Indiegogo ممکن است؛ البته علاوه بر این مبلغ که در ازای قلم و دفترچۀ مخصوص پرداخت می‌شود، کاربران باید برای استفاده از همۀ امکانات پیشرفته ۵۹ دلار دیگر نیز بپردازند. این مبلغ فقط یک‌بار دریافت شده و نیاز نیست که در بازه‌های زمانی مختلف به‌عنوان حق اشتراک پرداخت شود.

قلم هوشمند XNote، ابزاری است که امکان یادداشت‌برداری دیجیتالی را به کاربران می‌دهد. این راه‌حل هوشمند برای گزارش‌نویسان و دیگر یادداشت‌بردارانی که از تایپ کردن خسته شده‌اند یا زمان کافی برای آن ندارند و همچنین کسانی که از نوشتن با دست لذت می‌برند یک امکان جذاب و مناسب است که ترکیبی بی‌نظیر از نوشتار سنتی و فناوری مدرن ارائه می‌دهد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]