40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 لینکدین از ویژگی جدید «مقالات مشارکتی» با پشتیبانی هوش مصنوعی رونمایی کرد

لینکدین از ویژگی جدید «مقالات مشارکتی» با پشتیبانی هوش مصنوعی رونمایی کرد

لینکدین اخیراً از ویژگی جدیدی به نام «مقالات مشارکتی» رونمایی کرده که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد مقالات را با کمک هم در یک محیط مشترک ایجاد نمایند، درحالی‌که هوش مصنوعی با راهنمایی و توصیه‌های خود به آنها در روند نگارش این مقالات کمک می‌کند.

به گزارش هوشیو، هدف این ویژگی آسان‌تر و کارآمدتر کردن فرایند تولید محتوا و همچنین کمک به اطمینان از دقت و ثبات در کیفیت محتواهای تولیدی است. علاوه بر این، پشتیبانی هوش مصنوعی کمکی است برای اطمینان از این موضوع که محتوا برای مخاطبان، خاص و برای استفاده بهینه شده است.

قابلیت جدید «مقالات مشارکتی» لینکدین از «آغازگرهای مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی» به‌منظور شروع بحث میان «متخصصان» در این پلتفرم استفاده می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد به بینش‌های متخصصان در زمینه‌های موردنظر خود دسترسی داشته و زمینه ایجاد بحث‌های معناداری را برای آنها تقویت می‌نماید. این امر در نهایت می‌تواند به طرح ایده‌ها و پیشرفت‌های جدیدی برای کاربران منجر شود. این ویژگی در پلتفرم لینکدین در دسترس است و کاربران می‌توانند با مراجعه به برگه «نوشتن» در صفحه پروفایل خود، به آن دسترسی داشته باشند.

مقالات مشارکتی» با پشتیبانی هوش مصنوعی

The Verge گزارش می‌دهد که «این شرکت یک سیستم جدید هوش مصنوعی معرفی کرده که مقالات را با اعضای مرتبط بر اساس نمودار مهارت‌هایشان مطابقت می‌دهد. بر اساس این ویژگی لینکدین از آن‌ها دعوت می‌نماید تا اطلاعات اضافی خود را ارائه کرده، و با مشاوره در روند نگارش مقالات مشارکت نمایند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا تخصص و دانش خود را با جامعه به اشتراک بگذارند. این ویژگی می‌تواند یافتن افراد مناسب برای همکاری در مقالات را برای اعضا آسان‌تر نماید.»

علاوه بر این، لینکدین بر این باور است که سیستم مذکور به افراد کمک می‌کند تا دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارند زیرا «شروع یک مکالمه دشوارتر از پیوستن به آن است.»

مردم می‌توانند با ارائه دیدگاه‌ها و واکنش‌های خود، به مطالب و ایده‌های متخصصان پاسخ دهند. سوزی اونز، سخنگوی لینکدین، گفت: «محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بر اساس درخواست‌های ایجاد شده توسط تیم تحریریه شرکت تولید می‌شود، و به‌صورت مداوم برای داشتن کیفیت بهتر و اطلاعات مرتبط‌‌تر اصلاح می‌شود.»

علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که لینکدین «گروه منتخبی از متخصصان» را برای مشارکت در مقالات خود انتخاب کرده و اعلام کرده که انجام این کار می‌تواند به افزایش شهرت و افزایش دنبال‌کنندگان این پلتفرم کمک کند.

مقالات همچنین حاوی یادداشتی هستند که در آن خوانندگان می‌توانند با لایک کردن یا واکنش به این مقاله، درخواست دسترسی به مقاله برای مشارکت در آن را داشته باشند.

 به گفته این شرکت، لینکدین در حال بهبود تجربه پیام‌رسانی است که یافتن پیام‌های مهم و پاسخ‌دادن به آنها را برای افراد سراسر جهان آسان‌تر می‌کند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]