40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مؤسسه IBM برگزار می‌کند:آموزش رایگان مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C

مؤسسه IBM برگزار می‌کند:آموزش رایگان مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C

مؤسسه IBM دوره مقدماتی آموزش رایگان مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C را بدون پیش‌نیاز به صورت آنلاین برگزار می‌کند. زبان برنامه‌نویسی++C  یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند، پیچیده، کارآمد و همه‌منظوره است. بر اساس شاخص انجمن برنامه‌نویسی TIOBE  در سپتامبر ۲۰۲۰، C++ سریع‌ترین زبان برنامه‌نویسی از لحاظ رشد است. یادگیری این زبان، برای همه برنامه‌نویس‌ها یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه محسوب می‌شود. در واقع، زبان برنامه‌نویسی ++C برای برنامه‌نویسان سطح متوسط ​​مناسب‌ترین گزینه ممکن است. با این حال، مبتدیان نیز می‌توانند یادگیری برنامه‌نویسی خود را با C++ شروع کنند. در این دوره شما می‌توانید اصول برنامه‌نویسی پایه C++ را با آزمایشگاه‌های عملی ارزیابی خودکار بیاموزید.

این دوره مقدماتی که ثبت‌نام آن از تاریخ ۲۵ ژوئن آغاز می‌گردد و در تاریخ ۲۸ نوامبر نیز به پایان می‌رسد (حدود ۵ هفته به طول می‌انجامد) یک تجربه یادگیری عمیق را با یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند، سریع و محبوب به شما ارائه می‌دهد. شما نیز در طول این یادگیری، به مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی مانند ارائه‌های دقیق، ویدئوهای آزمایشی کد جامع، آزمون‌ها، تکالیف کدنویسی متعدد و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

دوره مقدماتی زبان برنامه‌نویسی ++ C دارای چندین فعالیت کدنویسی C++ ارزیابی خودکار است که به شما در درک نحو و معنایی C++ و ایجاد برنامه‌نویسی قوی و مهارت‌های حل مسئله کمک می‌کند. شما در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه یک زاویه توسعه منطق قوی را چارچوب‌بندی کنید، یک سناریو را درک کنید، آن را در قالب یک برنامه ترجمه کنید، راه‌حل خود را برای ارزیابی خودکار ارسال کنید و بازخورد دقیق دریافت کنید. در این دوره، تمرین‌های عملی برای آزمایش زبان‌آموزان با سطوح مختلف درک مهارت‌ها و مفاهیم C++ طراحی شده‌اند، تا به آن‌ها در تسلط بر نحو و معنای زبان کمک کنند.

شما پس از اتمام این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مانند یک توسعه‌دهنده فکر کنید که به نحو و معنای زبان برنامه‌نویسی C++ تسلط دارد و شما را قادر می‌سازد، تا به یک متخصص اتوماسیون کارآمد و مؤثر تبدیل شوید. همچنین شما نحوه پیاده‌سازی و خودکارسازی سناریوهای برنامه‌نویسی پیچیده با استفاده از نحو و معنایی C++ و نیز نحوه طراحی و پیاده‌سازی سناریوهای مبتنی بر آرایه و اشاره‌گر را یاد خواهید گرفت.

شایان ذکر است، شما با شرکت در این دوره ضمن پشتیبانی از edX به طور رایگان تا  30 جولای به مؤسسات و دانشگاه‌های کلاس جهانی دسترسی خواهید داشت.

مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C

مدرسان آموزش مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C را بیشتر بشناسید

در این دوره مقدماتی، چهار نفر از مدرسان باتجربه آموزش مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C حضور دارند:

۱- ساتیا پونمالار اچ: وی مدرس اصلی مجاز IBM و متخصص C، C++، JAVA، J2EE (JEE)، PHP، ORACLE، Spring Framework و Mainframe Technologies است. وی در خصوص اموری همچون توسعه محتوا و اتوماسیون فناوری‌های مختلف مهارت زیادی دارد و با استفاده از فریم ورک Spring روی چندین پیاده‌سازی اپلیکیشن مستقل کار کرده است.

۲- ابین ک ابراهیم: وی معمار و مدرس فنی مجاز IBM و مشاور فنی-کاربردی و مربی کارکشته شرکتی، با ۱۷ سال تجربه است. تجارب او در خصوص مشاوره، معماری، آموزش شرکتی و توسعه پروژه‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف، از جمله خرده‌فروشی، خودرو، خطوط هوایی و بیمه است. تخصص او در زمینه‌های مهندسی نرم‌افزار، زبان‌ها و چارچوب‌های برنامه‌نویسی، پیاده‌سازی ساختار داده، توسعه اپلیکیشن، خدمات اتوماسیون، مدیریت پایگاه داده، خدمات یکپارچه‌سازی، فناوری‌های میان‌افزار و غیره است.

۳- سنتیل کومار پی: یکی دیگر از مدرسان آموزش مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C در این دوره، سنتیل کومار پی است. وی مدرس اصلی مجاز IBM و مشاور ارشد و مربی کارکشته شرکتی، با بیش از ۱۵ سال تجربه در مشاوره، آموزش شرکتی و توسعه پروژه‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف است. وی بر روی فناوری‌های حیاتی و پیشرفته با بازخورد عملکرد چشمگیری از مشتریان کار کرده است. از وی برای مدیریت مؤثر سوژه با حداکثر عمق فنی و جریان سوژه با کنترل کلاس، بسیار قدردانی شده است. وی در این زمینه‌ها متخصص است: IBM Cloud Computing/Cloud Application Development، WebSphere Application Server، WebSphere Portal Development Server/administration، IBM FileNet، Business Process Manager، WebSphere Commerce Development/administration، Master Data Management، Data Stage و Microservices.

۴- نیشا پ: نیشا پ یکی دیگر از مدرسان آموزش مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C در این دوره است. وی مدرس اصلی مجاز IBM و مشاور فناوری ماهر با بیش از ۷ سال تجربه در اتوماسیون و تست فناوری، مشاوره، آموزش شرکتی و تدریس آکادمیک است. او اتوماسیون و تست را برای فناوری‌های مختلف مرتبط با توسعه وب انجام داده است و بر اساس نیازهای مشتری در ایجاد محتوا و مفاهیم یادگیری معتبر فعالیت داشته است. وی در این زمینه‌ها متخصص است: فناوری‌ها و چارچوب‌های مرتبط با توسعه وب، زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا و پیاده‌سازی ساختاری داده‌ها، C، C++، جاوا، HTML، CSS، JS، Oracle، MySQL.

توضیحات مهم درباره ثبت‌نام دوره

لازم به ذکر است به علت پاره‌ای از تحریم‌ها، کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در دوره آموزش مبانی زبان برنامه‌نویسی ++ C با محدودیت مواجه‌اند. به همین دلیل، لازم است داوطلبان یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی نمایند اکانت خود را با IP غیر از ایران بسازند.

ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]