40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مولد تصویر هوش مصنوعی Edge در دسترس همگان

مولد تصویر هوش مصنوعی Edge در دسترس همگان

مایکروسافت مولد تصویر هوش مصنوعی Edge را برای همه عرضه می‌کند. گفته می‌شود، ابزار Image Creator در سراسر جهان برای کاربران Edge، هم‌اکنون در دسترس است. مایکروسافت تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی خود، که با مدل‌ها و الگوریتم‌های DALL-E کار می‌کند را در دسکتاپ، برای کاربران Edge در سراسر جهان، در دسترس عموم قرار داده است.  

این شرکت ماه گذشته، زمانی که این فناوری تولید تصویر را با «چت‌بات بینگ» ادغام کرده بود، اعلام کرد به‌زودی این فناوری را در دسترس همگان قرار خواهد داد؛ بااین‌حال بسیاری از کاربران در نقاط گوناگون جهان، اعلام کرده‌اند که به ‌نظر نمی‌رسد هنوز به این فناوری دسترسی داشته باشند.

فناوری Image Creator در نوار جانبی «Edge و بینگ» قرارگرفته است و استفاده از آن باید بسیار ساده باشد. در حقیقت شما چیزی را که می‌خواهید ببینید را تایپ می‌کنید و سپس Bing چندین تصویر ایجاد‌شده را که با درخواست مطابقت دارند، به شما نشان می‌دهد؛ بعدازآن، شما می‌توانید مواردی را که دوست دارید دانلود کنید و هر طور که نیاز دارید از آن‌ها استفاده کنید.

مولد تصویر هوش مصنوعی Edge

روز پنجشنبه مایکروسافت در یک پست وبلاگ «این ویژگی را به‌عنوان راهی برای ایجاد تصاویر بصریِ بسیار خاص در هنگام کار بر روی پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا نمایش اسلاید و اسناد» اعلام کرد. درحالی‌که این امر پیش‌ازاین نیز به طرق مختلف امکان‌پذیر بوده است، بعدازاین می‌توانید خیلی ساده و سریع‌تر آن را ممکن کنید و به‌کار ببندید. شما می‌توانید از DALL-E OpenAI که در حقیقت سایت اصلی مولد تصاویر Bing مایکروسافت است، در داخل چت‌بات بینگ، بدون آن‌که دیگر لازم باشد به سایت اصلی مراجعه کنید، تصاویر موردنظر خود را بسازید و آن‌ها را همان‌جا یا هرجای دیگری که می‌خواهید، به‌کار ببندید.

قرار دادن این فناوری، درست در نوار جانبی Edge، درخواست از یک هوش مصنوعی را آسان‌تر می‌کند؛ مخصوصاً زمانی‌ که شما در حال انجام کار دیگری در وب باشید.

طبق گفته مایکروسافت، حداقل در حال ‌حاضر، قبل از این‌که بتوانید از آن استفاده کنید، باید به‌صورت دستی آن را به نوار جانبی بینگ اضافه کنید. برای انجام این‌کار، نوار جانبی را باز کنید، روی دکمه «+» کلیک کنید، سپس سوئیچ کنار Image Creator را تغییر دهید. طبق بیانیه‌ای که «کیتی اشر» مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت بیان کرده است: «امروز اکثر کاربران با محدودیتی برای تعداد تصاویر تولیدی روزانه، مواجه نیستند. مایکروسافت در حال آزمایش محدودیت‌های مبتنی بر الگوهای استفاده است و به یادگیری بهینه‌سازی تجربه مشتریان برای کمک به آن‌ها ادامه می‌دهد.»

این شرکت همچنین قرار است، ویژگی‌های دیگری را به Edge اضافه کند؛ مانند ابزار Drop که به شما امکان می‌دهد، فایل‌ها و سایر محتواها را برای خود ارسال کنید و یک نوت‌بوک مجازی شخصی برای خود ایجاد کنید که بین دستگاه‌های مختلف برای شما به‌کار آید. مایکروسافت همچنین ابزاری به نام «ضرورت‌های مرورگر» قرار است اضافه کند، که در اصل دکمه‌ای است که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا Edge به شما بگوید که چه‌کارهای خوبی می‌تواند برای شما انجام دهد؛ این فناوری همچنین می‌تواند بدافزارهای موجود در وب و سیستم شما را، پیدا و نابود کند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]