40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نوآوری جدید هوش مصنوعی: طراحی وب‌سایت تنها از طریق تعامل با چت‌بات‌ها

نوآوری جدید هوش مصنوعی: طراحی وب‌سایت تنها از طریق تعامل با چت‌بات‌ها

Wix، یک سازنده وب‌سایت DIY، اخیراً از انتشار ابزار ساخت وب‌سایت خودکاری خبر داده که از دستورات زبان طبیعی استفاده می‌کند. این ابزار برای ایجاد وب‌سایت‌های کامل طراحی شده است و طراحی وب را برای کسانی که پیش‌زمینه طراحی ندارند، قابل‌دسترس‌تر می‌کند. ابزار جدید AI Site Generator، به کاربران اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های خود را به سادگی با پاسخ دادن به درخواست‌های زبان طبیعی ایجاد نمایند.

به گزارش هوشیو، ویژگی ذکر شده، به عنوان بخشی از مجموعه گسترده‌تری از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که Wix برای کمک به کسب‌وکارها در ساخت، طراحی و مدیریت آسان‌تر وب‌سایت‌های خود راه‌اندازی می‌کند. این حرکت نشان‌دهنده اجرای قابل‌توجه فناوری جدید «هوش مصنوعی مولد» است که جریان‌های کاری سازمانی را ساده‌تر می‌کند و به تیم‌ها اجازه می‌دهد بیشتر روی رشد کسب‌و‌کار خود تمرکز کنند و کمتر بر روی مدیریت جنبه‌های فنی ساخت و طراحی وب‌سایت تمرکز نمایند.

  آویشای آبراهامی، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل Wix در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:«این ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی از تخصص و تعهد تیم علم داده ما استفاده می‌کنند، که در یکپارچه‌سازی قدرت هوش مصنوعی و ارائه مستقیم آن به کاربران Wix پیشرو بوده‌اند. ما در آستانه اتفاقی شگفت‌انگیز هستیم و با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی به پیشرفت خود ادامه می‌دهیم، تا کاربران‌مان بتوانند به کمک ما کسب‌و‌کار خود را رشد دهند و با کارایی و خلاقیت بیشتر از همیشه به موفقیت دست یابند.»

با این حال، آبراهامی زمان عرضه این ابزارها را به صورت عمومی به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی این ابزارها برای استفاده در دسترس خواهند بود، در یک ویدیوی تبلیغاتی تنها گفته شده است که «به زودی» منتشر خواهند شد.

نوآوری ai

هوش مصنوعی مولد چگونه وب‌سایت‌ها را طراحی می‌کند؟

در حالی که Wix مدتی است از هوش مصنوعی برای طراحی وب‌سایت استفاده می‌کند، مولد سایت جدید Wix توانسته با آوردن اعلان‌های زبان طبیعی در روند طراحی سایت، همه‌چیز را به سطحی جدید برساند.

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که با چت‌بات Wix AI تعامل داشته باشد و هدف وب‌سایت برنامه‌ریزی‌شده خود را شرح دهد. ربات چند سوال می‌پرسد تا هدف درست را به تصویر بکشد و در نهایت کل وب‌سایت را شامل یک صفحه اصلی و تمام صفحات داخلی با متن و تصاویر، بلافاصله ایجاد نماید.

چیزی که این مولد سایت را پیشگام می‌کند این است که برخلاف سایر تولیدکنندگان وب‌سایت که از قالب‌هایی استفاده می‌کنند که برای همه یکسان است. این سازنده وب‌سایت منحصربه‌فرد، از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته برای ایجاد وب‌سایت استفاده می‌کند که به طور خاص براساس نیاز کاربر طراحی شده است.

آویشای آبراهامی در وبلاگ خود نوشت: طراحی و چیدمان وب‌سایت از طریق Wix کاملاً با محتوای سایت کاربر مطابقت دارد.

سازنده‌های وب‌سایت عموما از  دو فناوری می‌توانند استفاده می‌کنند. یکی ChatGPT است که محتوای متنی را تولید می‌کند، در حالی که دیگری پیشرفت‌های هوش مصنوعی Wix است که برای طراحی و تولید تصاویر استفاده می‌شود. اگر سازنده وب‌سایت نتیجه اولیه ایجاد شده را دوست نداشته باشد، می‌تواند به Wix AI بگوید که عناصر خاصی مانند تم، طرح‌بندی و تصاویر را برای رفع نیازهای خاص سفارشی کند.  

به عنوان مثال، توسعه دهندگان می توانند از Wix بخواهند که تصاویر را حرفه‌ای‌تر کند یا وب‌سایت را کمی تمیزتر نماید. آنها همچنین می‌توانند سایت را با برنامه‌های تجاری Wix از جمله فروشگاه‌ها، رزروها، رستوران‌ها و رویدادها ادغام نمایند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]