40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نگهداری هوشمند املاک با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر ابر و هوش مصنوعی

نگهداری هوشمند املاک با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر ابر و هوش مصنوعی

شرکت Bricks and Agent از فناوری‌های مبتنی بر ابر و هوش مصنوعی، برای ساده‌سازی نگهداری و مراقبت از اموال و املاک استفاده می‌کند.

«رافائل نیستن» و «جان استول» از ۴ سالگی یکدیگر را می‌شناسند و دوستانی برای تمام زندگی هستند؛ این دو در سال ۲۰۱۶ نیروهایشان را باهم متحد کردند و با پیوند یکدیگر شرکت Bricks and Agent را به وجود آوردند. در حقیقت Bricks and Agent یک پلتفرم انقلابی است، که نحوه تعامل «مدیران املاک و دارایی» را با اقشار «مستأجر، مالک و تاجر»، برای تکمیل و بهبودِ وظایف تعمیر و نگهداری اموال و املاک بهبود می‌بخشد.

نیستن و استول متوجه شده بودند که فرآیندهای چندگانه نگهداری اموال و املاک در استرالیا بر اجرای دستی چندین فرایند پیچیده متکی است. در همین حال مدیران املاک با حجم بالای درخواست‌های گوناگون در جهت نگهداری اموال غرق‌شده بودند و مستاجرین نیز از این‌که درخواست‌هایشان پاسخ مناسبی نمی‌گرفت، ناامید می‌شدند.

روش‌های سنتی اغلب برای درک درخواست‌های مبهم یا ناقص، در تعمیر و نگهداری ساختمان مشکل داشتند و صاحبان املاک احساس می‌کردند که در مورد نگهداری از سرمایه‌های گوناگون و املاکشان کسی به آن‌ها توجه نمی‌کند؛ آن‌ها خود را در تاریکی می‌دیدند.

نگهداری هوشمند املاک

دراین‌باره نیستن می‌گوید: «من تعدادی ملک اجاره‌ای دارم که برای سرمایه‌گذاری آن‌ها را خریده‌ام؛ پس‌ازآن که آن‌ها را اجاره دادم، مدام متوجه می‌شدم که مستأجران واقعاً ناامید هستند، چراکه تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها انجام نمی‌شد، چیزهایی از دست می‌رفت یا بدتر از آن، به نظر می‌رسید که مدیر املاک همه خدمات را تا من به او تأیید مالی نمی‌دادم، انجام نمی‌داد. بنابراین فکر کردم، باید راه بهتری برای رفع این فرآیند طولانی، دستی، پیش‌پاافتاده و مستعد خطا وجود داشته باشد.»

رافائل به‌تازگی از یک سرمایه‌گذاری نرم‌افزار در رشته پزشکی به نام Clinic to Cloud بیرون آمده بود، که آن در Microsoft Azure میزبانی می‌شود؛ استول نیز اخیراً از یک سرمایه‌گذاری خصوصی درزمینه فروش املاک خارج‌شده بود، بنابراین دوستان تصمیم گرفتند، برای ایجاد شرکت Bricks and Agent باهم همکاری کنند و تجربیاتشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

Bricks and Agent با بهره‌گیری از فناوری ابری مایکروسافت و توانایی‌های هوش مصنوعی، راه‌حل «پلتفرم به‌عنوان سرویس PaaS» را به مدیران دارایی پیشنهاد می‌دهد. این راه‌حل مستاجرین را قادر می‌سازد تا با استفاده از وب‌سایت Bricks and Agent یا برنامه تلفن همراه، یا با کمک ایمیل، تلفن، پیامک، WhatsApp و یا حتی Facebook Messenger، به‌صورت خودکار درخواست‌های تعمیر و نگهداری را با تصاویر و ویدئوهای مربوط به آن، در کمتر از ۶۰ ثانیه ارسال کنند.

این پلتفرم از ۱۵ زبان برای برقراری ارتباط مستأجران و مدیران املاک پشتیبانی می‌کند و همچنین مدیران املاک می‌توانند از موتور هوشمند، داشبورد هوشمند و گردش‌های کاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی بیشتر کارهای مربوط به تعمیر و نگهداری استفاده کنند؛ این ویژگی‌ها، فرایند نوین را تا ۷۰ درصد سریع‌تر از فرایند سنتی و دستی انجام می‌دهد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]