40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همکاری IBM و Salesforce برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی توسط مشتریان

همکاری IBM و Salesforce برای تسریع در پذیرش هوش مصنوعی توسط مشتریان

IBM و Salesforce با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا به مشتریان کمک کنند هوش مصنوعی را برای مدیریت ارتباط با مشتری اتخاذ کنند.

به گزارش هوشیو، این همکاری که هفته گذشته اعلام شد، برای کمک به مشتریان این دو شرکت در تسریع پذیرش هوش مصنوعی (AI) و در عین حال محافظت از داده‌هایشان طراحی شده است.

مت کندی، شریک مدیریت جهانی IBM Consulting برای هوش مصنوعی مولد، گفت:«ما می‌بینیم که چگونه افزایش قابل توجهی در تقاضا برای بهبود بهره‌وری کارکنان و ارائه تجربیات سریعتر، شخصی‌تر و راحت‌تر به مشتریان افزایش یافته است.»

او افزود، این همکاری می‌تواند به مشتریان سازمانی کمک کند تا پذیرش هوش مصنوعی مولد را افزایش داده و تسریع بخشند که از آنها برای برآورده کردن نیازهای تجاری خود پشتیبانی می‌کند.

براساس این اعلام، شرکت مشاوره آی‌بی‌ام از تخصص و مدل‌های تحویلی خود برای راهنمایی مشتریان در هنگام پذیرش و استقرار فناوری هوش مصنوعی Salesforce استفاده خواهد کرد.

در این نسخه آمده است:«این رویکرد برای کمک به ایجاد یکپارچگی کارآمد در فناوری‌های هوش مصنوعی Salesforce، از جمله Einstein ،Sales Cloud ،Service Cloud ،Marketing Cloud و Slack طراحی شده است.»

همکاری IBM و Salesforce

مشتریان همچنین می‌توانند از Watsonx IBM که یک پلت‌فرم هوش مصنوعی (AI) و داده است، کمک دریافت کنند. Watsonx برای کار با استانداردهای باز طراحی شده است و قابلیت دسترسی به داده‌هایی را دارد که به‌راحتی از سیستم‌‎های Back-end قابل دسترس نیستند. این می‌تواند در ایجاد تجربیات تعاملی و شخصی هم برای کاربران و هم برای کارمندان مفید باشد.

این اعلامیه یک روز پس از آن منتشر شد که مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Salesforce طی تماسی اعلام کردند که این شرکت هوش مصنوعی را برای بهبود بهره‌وری، ارتقا کارایی و افزایش تجارب مشتری ضروری می‌داند .

مدیرعامل شرکت مارک بنیوف اظهار داشت که« Salesforceدر حال حاضر نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیشرو از نظر سهم بازار است و اکنون ما سخت در تلاش هستیم تا به برترین CRM مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل شویم. تلاش‎های ما نتایج مثبتی را در سه‌ماهه دوم نشان داده است.»

مدیران گفتند برای رسیدن به این هدف، Salesforce  هوش مصنوعی را در محصولات خود، به ویژه هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده و مولد، ادغام کرده است و استدلال می‌کنند که این تعهد به این شرکت کمک کرده تا از نظر درآمد، به سومین شرکت بزرگ نرم‌افزار سازمانی جهانی تبدیل شود.

در همین حال، تحقیقات PYMNTS نشان داده است که بسیاری از شرکت‌ها در مورد وضعیت خود در مورد هوش مصنوعی مولد نامطمئن هستند، اگرچه تمایل شدیدی به پذیرش آن احساس می‌کنند.

با توجه به «درک آینده هوش مصنوعی مولد» که با همکاری AI-ID انجام شده است، ۶۲ درصد از مدیران شرکت‌کننده در نظرسنجی PYMNTS معتقد نیستند که شرکت‌های آنها تخصص لازم برای به کارگیری موثر این فناوری را دارند.

بخشی از این عدم قطعیت از این واقعیت ناشی می‌شود که هوش مصنوعی مولد پتانسیل بسیار زیادی دارد، اما هیچ راه‎حل مورد توافق جهانی برای مدیریت اجرای آن وجود ندارد. علاوه بر این، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام بخش یا تیم باید از این فناوری استفاده کند، یک کار چالش برانگیز است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]