40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 هوش مصنوعی با شناسایی سایت‌های MFA به کمک تبلیغ‌کنندگان می‌شتابد

هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی با شناسایی سایت‌های MFA به کمک تبلیغ‌کنندگان می‌شتابد

IAS که در حوزۀ بهینه‌‌سازی رسانه‌های جهانی فعالیت می‌کند، اخیرا محصول جدیدی طراحی کرده است که با شناسایی سایت‌های MFA و معرفی آن‌ها، کیفیت کمپین‌های تبلیغاتی را بالا می‌برد و با اطلاع‌رسانی دقیق از میزان ضایعات این سایت‌ها می‌کاهد.

سایت‌های MFA

MFA مخفف عبارت Made-For-Advertising است و به وب‌سایت‌هایی اشاره دارد که محتوای باکیفیتی تولید نمی‌کنند. سایت‌های اسپم یا مزرعه‌های کلیک جزو این دسته از سایت‌ها قرار می‌گیرند. هدف از ایجاد چنین سایت‌هایی تنها تبلیغات است و فقط استانداردهای گرفتن تأییدیۀ سنتی در آن‌ها رعایت شده است. هزینه کردن برای چنین سایت‌هایی به نتایج معنی‌داری مانند افزایش نرخ تبدیل و مطرح شدن نام تجاری، نمی‌رسد.

کمک AI به تبلیغ‌کنندگان

همان‌گونه که اشاره شد، بهره‌گیری از چنین سایت‌هایی نتیجه‌ای جز هدر رفت سرمایه نخواهد داشت. به گزارش هوشیو استفاده از محصول جدید IAS به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا کیفیت ازدست‌رفتۀ رسانۀ خود را مجددا در دست بگیرند و از پرداخت هزینه‌هایی که بازدهی ندارند، خودداری کنند. این محصول جدید دارای مشخصه‌هایی از قبیل نسبت آگهی به محتوا، نرخ تا‌زه‌سازی آگهی و منبعی ترافیکی برای طبقه‌بندی سایت‌هایی که با عنوان MFA شناخته می‌شوند، است.

یانیس دوسیوس، مدیر ارشد بازرگانی IAS، در توضیح محصول جدید خود و تأثیری که بر کار تبلیغ‌کنندگان می‌گذارد، می‌‌گوید:

«تبلیغ‌کنندگان با استفاده از این محصول می‌توانند سایت‌های MFA را شناسایی و تا حد ممکن از آن‌ها دوری کنند. شفافیت بی‌سابقه‌ای که محصول IAS در اختیار این افراد قرار می‌دهد، باعث ‌می‌شود که این شناسایی به‌سهولت انجام گیرد. در این حالت تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هزینه‌های خود را به تبلیغاتی اختصاص دهند که می‌دانند با آن‌ها به نتایج دلخواه خواهند رسید.»

صنعت همواره در مبارزه با سایت‌های MFA با مشکلاتی رو به رو بوده و هیچ گاه نتواسته است به کلی بر آن‌ها غلبه کند. این در حالی است که باید تبلیغ‌کنندگان را مطمئن سازد که این سایت‌ها قابل شناسایی‌اند و خطری از جانب آن‌ها آژانس‌های تبلیغاتی را تهدید نمی‌کند. روشی که هوش مصنوعی با آن کار می‌کند، کاملا مقیاس‌پذیر است و توانسته است با آن عملکرد کلی کمپین‌های تبلیغاتی را بهبود ببخشد. IAS لیست گسترده‌ای از دامنه‌های MFA را در مقابل هوش مصنوعی قرار داده و به آن آموخته است که چگونه از راه حل تست فشار صنعت، MFA را تشخیص دهد و آن را مسدود کند.

خبر خوش برای کمپین‌های تبلیغاتی این است که محصول جدید IAS تست آلفای خود را در اوایل اکتبر ۲۰۲۳ با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حاضر مشتریان منتخب می‌توانند از آن به‌ عنوان یک پیشنهاد اندازه‌گیری بتا بهره ببرند. IAS این وعده را داده است که در اوایل ۲۰۲۴ عموم مشتریان می‌توانند از این کاربرد جدید هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.

جمع بندی

MFA سایت‌هایی هستند که محتوای‌ باکیفیتی ارائه نمی‌دهند. درصورتی‌که تبلیغ‌کنندگان به این سایت‌ها اعتماد کنند، سرمایۀ خود را از دست خواهند داد؛ بدون این که از بازدهی مطلوبی بهره‌مند شوند. IAS اخیرا با ابداع جدید خود و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، شناسایی سایت‌های MFA و مسدود کردن آن‌ها را امکان‌پذیر کرده است و از اوایل سال ۲۰۲۴ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]