40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پریمیر المنتز و فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

پریمیر المنتز و فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

شرکت ادوبی، طی اعلانیه‌ای به طرفداران تیک‌تاک، فیلم‌های کوتاه یوتیوب و ریلز اینستاگرام، از به‌روزرسانی امکانات فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ Photoshop Elements 2023 و پریمیر المنتز ۲۰۲۳ Premiere Elements 2023 خبر داد که طی آن، گزینه‌های انتخاب قطعات صوتی و افزودن افکت‌های هنری بهبود می‌یابند. فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ و پریمیر المنتز ۲۰۲۳ قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی نیز خواهند داشت که ازجمله‌ آن‌ها می‌توان به تغییر خودکار چارچوب auto reframing (کادر) تصویر و برش «هوشمند» smart trimming ویدئوها اشاره کرد. به‌علاوه، نرم‌افزارهای همراه companion apps جدید نیز، هم در موبایل و هم در وب، ارائه خواهند شد. نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ این دو نرم‌افزار از دستگاه‌های مبتنی بر تراشه M1 اپل نیز کاملاً پشتیبانی می‌کنند.

پریمیر المنتز ۲۰۲۳ علاوه بر افکت‌های جدیدی که از آثار هنری معروف الهام گرفته‌اند، بیش از ۱۰۰ قطعه صوتی جدید و قالب اسلایدشو در اَشکال مختلف و مدرن نیز دارد. کاربران می‌‌توانند گزینه‌ هوش مصنوعی را انتخاب کنند تا به‌صورت خودکار، همه صحنه‌ها را متناسب با ویدئوهایشان کنار هم جمع کنند و یا با استفاده از ابزارهای لازم، نویز ویدئوهای تاریک را کاهش دهند یا ابعاد ویدئوها را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی مختلف تغییر دهند، تا نیازی به حذف فریم‌های مهم نباشد.

پریمیر المنتز ۲۰۲۳ قابلیت دیگری هم خواهد داشت: مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدئوها را به یک قطعه فیلم صحنه‌آهسته تبدیل می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این نرم‌افزار را می‌توان تغییر یک شیء یا صحنه از ویدئو دانست؛ تنها کافی است کاربر منطقه‌ موردنظرش و افکتی که می‌خواهد را انتخاب کند. سپس این افکت، که می‌تواند مات‌کردن پس‌زمینه یا روشن‌کردن شیء باشد، در تمام ویدئو اجرا می‌شود.

Photoshop and Premiere Elements 2023

کاربردهای جدید فوتوشاپ المنتز و پریمیر ۲۰۲۳

از کاربردهای جدید فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳، می‌توان به تبدیل تصاویر GIF یا MP4 اشاره کرد. کاربران می‌توانند هر ناحیه‌ای از تصویر را انتخاب کرده و حرکتی که می‌خواهند را در هر جهت و با هر سرعتی، به آن اضافه کنند. علاوه بر کلاژهای جدید و ادیت‌های پرکاربرد Guided Edits ، مجموعه‌ای شامل بیش از ۶۰ گردش‌کار ویرایشی گام‌به‌گام نیز در این نرم‌افزار به چشم می‌خورند که به کاربر اجازه می‌دهند مؤلفه‌های خاصی را به تصاویر و اسلایدشوهایش اضافه کند. به‌عنوان‌مثال، ادیت‌های پرکاربرد به کاربران اجازه می‌دهند تا با چارچوب‌بندی تصویر با لایه‌های مختلف (افزودن گل، برگ و چمن) یا تطبیق وضوح آن، به تصویرشان عمق ببخشند.

فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ نیز مثل نسخه‌های قبلی نرم‌افزار، به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از قلم‌موهای مناسب یا تغییر پس‌زمینه، قسمت‌هایی را که می‌خواهند، از تصویر حذف کنند. قابلیت ادیت چهره می‌تواند چشمان بسته را باز کند، لبخند را به اخم تبدیل کند، رنگ چهره را تنظیم کند و پوست صورت را صاف کند. علاوه بر این‌ها، قابلیت کلاژ این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تصاویرشان را با ویدئوها ترکیب کنند.

Adobe rolls out Photoshop and Premiere Elements 2023

نمونه‌ اولیه نرم‌افزارهای همراه فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ و پریمیر المنتز ۲۰۲۳ در حال ساخت و آزمایش هستند. کاربران با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانند تصاویر و ویدئوها را از گوشی‌هایشان (اندروید) بارگذاری کرده، روی نرم‌افزار دسکتاپ یا نسخه‌وب ویرایش کنند و دوباره از طریق گوشی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. به گفته‌ شرکت ادوبی، نرم‌افزارهای همراه نیز به‌روزرسانی خواهند شد، تا علاوه بر قابلیت‌های جدید، فضای ابری دو گیگابایتی نیز به آن‌ها اختصاص یابد.

ادوبی در آخر اضافه کرده است که عملکرد فوتوشاپ المنتز ۲۰۲۳ و پریمیر المنتز ۲۰۲۳ در سیستم‌های M1 بهتر شده است، به‌نحوی‌که سرعت‌شان روی این سیستم‌ها به‌ترتیب ۴۵ درصد و ۷۰ درصد افزایش داشته است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]