40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 گوگل استفاده از هوش مصنوعی را به‌سادگی عملیات سرچ و جستجو خواهد ساخت

گوگل استفاده از هوش مصنوعی را به‌سادگی عملیات سرچ و جستجو خواهد ساخت

گوگل اکنون استفاده از هوش مصنوعی (AI) را به روشی مشابه استفاده ساده و آسان از اینترنت در گذشته تبدیل می‌کند. توماس کوریان، مدیرعامل Google  Cloudمی‌گوید:«ما از پیچیدگی مدل هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم و با توسعه یک رابط کاربرپسند به نام «چت»، استفاده از هوش مصنوعی (AI) را گسترش می‌دهیم. به این ترتیب، فناوری هوش مصنوعی می‌تواند توسط تیم‌های مختلف در یک شرکت، برای بهبود فرایندهای کاری و وظایف آنها استفاده شود.»

به گزارش هوشیو، گوگل به‌تازگی دو محصول پیشگامانه Duet AI in Workspace و Vertex AI را معرفی کرده است. پیش‌بینی می‌شود که این راه‌حل‌های نوآورانه تأثیر متحول‌کننده‌ای بر بازار داشته باشند. این بیانیه توسط کوریان در جریان رویداد Google Cloud Next بیان شد.

هوش مصنوعی را می‌توان تقریباً در هر بخشی و حوزه‎های مختلف یک شرکت یا صنعت به کار برد. خرده‌فروشان در حال آزمایش این فناوری برای خرید و تجارت هستند. شرکت‌های مخابراتی از آن برای خدمات به مشتریان استفاده می‌کنند. بانک‌ها از این تکنولوژی برای ترکیب صورت‌های مالی مرتبط با ثروت افراد استفاده می‌کنند.

«ما انتظار داریم همانطور که استفاده از اینترنت را برای مردم آسان کردیم و تعداد کاربران را افزایش دادیم تعداد افرادی که می‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند نیز افزایش یابد.»

گوگل و هوش مصنوعی

Vertex AI Search and Conversation، که در رویداد Cloud Next در دسترس قرار گرفت، به توسعه‌دهندگان با حداقل دانش یادگیری ماشین اجازه می‎دهد تا داده‌ها را بگیرند، آن را سفارشی کنند، یک ربات گفتگوی تعاملی یا موتور جستجو در آن بسازند و برنامه‌ها را تنها ظرف چند ساعت اجرا نمایند.

آپارنا پاپو، معاون و مدیرکل Google Workspace، قابلیت‌های هوش مصنوعی Duet را برجسته کرد و گفت که Duet بسیار مفید است. او در یکی دیگر از تعاملات رسانه‌ای در این رویداد گفت:« هوش مصنوعی می‌تواند در کارهایی مانند نوشتن ایمیل و ارائه با استفاده از منابع مختلف کمک کند. علاوه بر این، می‌تواند آنچه را که در یک جلسه مجازی مورد بحث قرار گرفته، خلاصه نماید و حتی از طرف کاربر در جلسه شرکت کند.»

کوریان گفت که هوش مصنوعی مولد دیگر تنها به بخش فناوری اطلاعات محدود نمی‌شود، بلکه اکنون در کارکردهای مختلف دیگری در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و جایگاه خود را در عملکردهای مختلف در بین شرکت‌ها پیدا می‌کند.

«وقتی به کاربران هوش مصنوعی مولد در بخش‌های بازاریابی، منابع انسانی، سازمان‌های زنجیره تامین نگاه می‌کنیم، هیچ‌کدام از آنها پیش‌تر با ما صحبت نمی‌کردند، اما در این کنفرانس، بسیاری از آنها که سابقه مهندسی ندارند و از خطوط مختلف تجاری هستند، مشتاق درک این موضوع شده‌اند که چگونه می‌توانند از فناوری هوش مصنوعی مولد برای ارتقاء حوزه‌های تخصصی مربوطه خود استفاده کنند.»

گوگل یک پلتفرم هوش مصنوعی ارائه کرده است که از داده‌ها محافظت می‌کند و تضمین می‎نماید که این اطلاعات به بیرون درز نمی‎کنند. وی افزود:«ما قابلیتی در Vertex داریم که از هوش مصنوعی برای محافظت از داده‌ها و اطمینان از افشا نشدن آن‌ها استفاده می‌کند.» کوریان گفت که آنها یک میلیون کاربر را تجزیه‌و‌تحلیل کرده و دریافته‌اند افرادی که از ویژگی Duet استفاده می‌کنند می‌توانند به میزان قابل توجهی ایمیل‌های بیشتری را با کمک هوش مصنوعی بنویسند و بیش از نیمی از این محتوا توسط مدل هوش مصنوعی تولید می‌شود. به عنوان مثال، یک کاربر متوسط Duet معمولاً می‌تواند ۳۰ تا ۴۰٪ ایمیل‌های بیشتری را با بیش از ۵۰٪ محتوای تولید شده توسط مدل بنویسد.»

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]