40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 گروه فنی و مهندسی ایبو؛ هر آنچه که در مورد آن نمی‌دانید!

گروه فنی و مهندسی ایبو؛ هر آنچه که در مورد آن نمی‌دانید!

گروه فنی و مهندسی ایبو فعالیت خود را  از سال ۱۳۹۲ در زمینه تولید نرم‌افزار و طراحی سایت‌های اینترنتی آغاز کرد و در حوزه هوش مصنوعی نیز در زمینه پردازش مستندات به ارائه محصولاتی همچون سامانه تبدیل عکس ‌و PDF به Word ایبو پرداخت.

ایبو همچنین انواع نرم‌افزار در زمینه‌های مدیریت سیستم‌های آموزشی، مدیریت پنل‌های تبلیغاتی، سیستم تبلیغات تلگرامی، سامانه هوش مصنوعی و تشخیص چهره، اپلیکیشن‌های اندروید و… را طراحی و به بازار عرضه کرده‌ است. وبلاگ این شرکت مهندسی خبر از تولید سرویس تبدیل گفتار به نوشتار و ارائه آن در حالت فعلی به صورت رایگان داده است.

از دیگر خدمات ارائه شده ایبو می‌توان به طراحی و راه‌اندازی انواع سایت‎ها در زمینه‌های مختلف از جمله خرید و فروش و حسابداری آنلاین، سامانه آزمون‌گیری آنلاین داوطلبین استخدامی ‌شرکت‌های دولتی و همچنین به اولین و تنها سامانه تبدیل عکس و پی دی اف به ورد (متن قابل ویرایش) اشاره کرد.

تبدیل عکس و pdf به word گروه فنی و مهندسی ایبو

گروه فنی و مهندسی ایبو مزایای پروژه خود را که گفته می‌شود طی ۲ سال تلاش تیم طراحی ایبو آماده و از طریق سایت ایبو (eBoo.ir) در دسترس عموم قرار گرفته را کم‌هزینه بودن، در دسترس بودن، سرعت بخشیدن به کارها و استفاده بهینه از زمان، ایمن بودن اطلاعات و مقالات و … عنوان کرده‌اند. تعداد کاربران این سرویس ۳۷,۰۰۰ نفر اعلام شده‌ است.

ایبو می‌تواند فایل‌های پی دی اف و یا عکس از صفحات کتاب، مقاله و یا هر نوشته دیگری و یا اسکن کردن این موارد از طریق سایت ایبو تبدیل به متن قابل ویرایش کند. این سرویس دارای پشتیبانی به ۳ شیوه ارسال ایمیل (پاسخگویی کمتر از ۲ ساعت)، پنل پشتیبانی آنلاین و تلگرام بصورت ۲۴ ساعته‌ است.

قابلیت‌های سرویس تبدیل PDF به ورد آنلاین ایبو

از جمله قابلیت‌های سرویس تبدیل PDF به ورد آنلاین ایبو می‌توان به تبدیل جداول تصاویر و حفظ ۹۹ درصدی قالب صفحه، تبدیل فایل‌های مقاله دو ستونه و حتی چند ستونه، تبدیل عکس و کتاب اسکن شده هم در قالب عکس با فرمت‌های JPG ,PNG TIFF,BMP، پشتیبانی از فایل‌های محافظت شده، حفظ رنگ عبارات و کلمات، پشتیبانی از بسیاری از فرمول‌ها و عملگرهای ریاضیاتی، تبدیل PDF به ورد رایگان، عدم نیاز به نصب نرم‌افزار و هر گونه برنامه اضافی، قابل استفاده  بودن در موبایل، تبلت، اندروید، IOS، ارائه کد و سرویس‌های تخفیفی برای مناسبت‌های مختلف، تضمین وجه پرداختی کاربران در صورت عدم رضایت و تعرفه قیمت مناسب (به ازای هر صفحه میانگین ۱۲۰ تومان) اشاره کرد.


گروه مهندسی ایبو
شرکت ایبو در یک نگاه

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
 
 
هوشیو – پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران
 
 
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]