40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 ایران او سی آر؛ سرویس آنلاین تشخیص متن فارسی و تبدیل عکس

ایران او سی آر؛ سرویس آنلاین تشخیص متن فارسی و تبدیل عکس

ایران او سی آر ، سرویس آنلاین تشخیص متن فارسی و تبدیل عکس، پی دی اف و دست‌خط نوشته شده برروی صفحات لمسی به متن بوده که سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرد. ایران او سی آر در حوزه هوش مصنوعی، پردازش تصویر و پردازش ابری  فعالیت داشته و زمینه اصلی آن پردازش مستندات شناخته می‌شود.

نویسه خوان نوری یا OCR نوعی تکنولوژی است که قابلیت تبدیل انواع مختلف اسناد مانند اسناد اسکن‌شده کاغذ، فایل‌های PDF یا تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های دیجیتال به داد‌ه‌های قابل ویرایش و قابل جستجو  را ممکن می‌کند.

سرویس این شرکت تبدیل دست‌خط نوشته شده برروی هر صفحه لمسی به متن بوده که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به تشخیص دست‌خط فارسی، تبدیل دست‌خط به تایپ، تبدیل دست‌خط به متن، تبدیل دست‌خط به فونت، تبدیل دست‌خط به ورد، تبدیل دست‌خط به تکست و تبدیل دست‌خط به متن تایپ‌شده اشاره کرد. این سرویس قابلیت تبدیل دست خط‌ها بر روی سیستم‌های عامل ویندوز، اندروید و iOS را دارا می‌باشد.

تبدیل عکس و اسکن کتاب به متن از دیگر سرویس‌های ایران اوسی آر بوده که این سرویس قابل ویرایش است. خدمات ایران او سی آر به شکل وب‌سرویس بوده و بنابر اعلام در سایت این شرکت نسخه اپلیکیشن‌ ویندوز و اپلیکیشن موبایل و در دو حالت آنلاین و آفلاین به زودی ارائه می‌شود. این شرکت همچنین خدمات ویژه ای را نیز تحت عنوان اسکن و ویراستاری و شامل خدمات بازیابی متن، ویراستاری و صفحه‌آرایی، رسم نمودارها، رسم شکل‌ها، رسم جداول و تایپ فرمول‌ها برای افراد، شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی انجام می‌دهد.

این سرویس دارای تست رایگان بوده و پس از آن برای استفاده بایستی از بسته‌های خرید متفاوت با نیاز مخاطب استفاده کرد از مزیت‌های نسبی اعلام شده توسط این شرکت می‌توان به پروتکل‌های امن و حفظ حریم خصوصی کاربر، سرورهای اختصاصی با قدرت بالا، استخراج متن با دقت بالای ۹۸ درصد و امکان ذخیره یا حذف فایل‌های تبدیل‌شده به انتخاب کاربر اشاره کرد.


ایران او سی آر در یک نگاه

ایران او سی آر


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]