40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 خورشید سافت : تکنولوژی هایبرید در خدمت راهکارهای سازمانی

خورشید سافت : تکنولوژی هایبرید در خدمت راهکارهای سازمانی

خورشید سافت در سال ۱۳۸۸ برای تولید نرم‌افزاری با استفاده از شبکه عصبی و الگوریتم ژنتیک شروع به کار کرد. این شرکت دانش بنیان که نرم‌افزارهای خود را در پلتفرم‌های اندروید، ویندوز و وب ارائه می‌دهد، استفاده از تکنولوژی‌ هایبرید را در دستور کار خود قرار داده و حوزه فعالیت آن در زمینه راهکارهای سازمانی است.

بنا بر اعلام خورشید سافت در تمامی نسخه‌های برنامه‌های تولید شده (MacOS, Linux, Windows Android iOS, BlackBerry, Tizen ) رابط کاربری یکسانی بدون در نظر گرفتن نسخه‌ سیستم عامل نصب شده بر روی دستگاه ارائه می‌کند. همچنین این شرکت مدعی شده که برنامه‌هایی هایبرید تولید شده‌اش به دلیل زیرساخت های نرم افزاری ایجاد شده، قابل تمیز دادن از نسخه‌های native نیست.

خورشید سافت که شعارش را «پیشرو در صنعت نرم افزار» عنوان کرده، از طریق فروش خدمات نرم‌افزاری درآمد کسب می‌کند. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به نرم افزار ادیب و ژلیوگراف اشاره کرد.

نرم افزار ادیب

این نرم افزار شامل سرویس‌های پردازش متن است. سرویس‌هایی چون بازنویسی متن، استخراج کلمات کلیدی، دسته بندی متون و تحلیل احساسات متن است.

ژلیوگراف

ژلیوگراف که آن را محصول دو سال تحقیق، توسعه و پیاده‌سازی خود می‌دانند، استارتاپی است که با بهره‌گیری از شبکه عصبی تعلیم داده شده، اقدام به شبیه‌سازی امور روزانه فرد در فضای وب می‌کند، به طوری که در تست‌های آلفا و بتا توانسته هزینه‌های مشترکین را تا ۷۵ درصد کاهش دهد. ژلیوگراف محصولی است که در زیرمجموعه‌ خودکارسازی بر مبنای هوش مصنوعی قرار می‌گیرد.

از مزیت‌های رقابتی ژلیوگراف که بنابه گفته خورشید سافت در زمینه‌های بین المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، می‌توان به پوشش مباحثی مانند اینترنت اشیاء، هوشمند‌سازی نرم افزار‌ها به منظور انجام امور روتین و تکرار شونده، سهولت در سناریونویسی و ویرایش سناریو‌ها اشاره کرد. این مزیت‌ها بر مبنای انعطاف در برابر تغییرها با استفاده از شبکه عصبی قرار داده شده‌ است.


شرکت خورشید سافت در یک نگاه

خورشید سافت

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]