40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دابی اولین دستیار هوشمند صوتی فارسی

دابی اولین دستیار هوشمند صوتی فارسی

دابی یک دستیار صوتی شخصی است که به وسیله‌ی آن می‌توان کارهای روزمره  را انجام داد. از دابی می‌توان برای پخش پادکست، خواندن اخبار و کتاب، تنظیم کردن یادآور، تماس با دوستان، پاسخ به بسیاری از پرسش‌های علمی و … استفاده کرد.

دابی توسط شرکت «فناوری‌های هوشمند ققنوس» و با سرمایه‌گذاری «گروه علی بابا» طراحی و عرضه شده ‌است.‌ این دستیار صوتی از نظر سازندگانش، نخستین نرم‌افزار تبدیل متن به گفتار (Text To Speech) است که کلمه‌ها را بیان می‌کند و امکانات بسیاری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

از نظر سازندگان ‌این محصول، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دابی که آن را از سیری و دستیار صوتی گوگل متمایز می‌کند، عدم یکپارچگی‌ این محصول است. دابی از پروژه‌های مختلفی مانند متن به گفتار، گفتار به متن و چندین فهم زبان طبیعی (NLU – Natural Language Understanding) تشکیل شده ‌است.

دابی هر وقت که به آن نیاز داشته باشید به کمک شما می‌آید، تنها کافیست تا آن را صدا کنید. این دستیار صوتی هوشمند قادر است تا کارهایی مانند پخش پادکست، خواندن اخبار و کتاب، تماس با دیگران، تنظیم و اعلان یادآورها و … را به آسانی برای شما انجام دهد. کاربران می‌توانند به دور از محدودیت‌هایی که دستیاران صوتی خارجی برای آن‌ها ایجاد می‌کرد از این دستیار صوتی استفاده کنند.

در حال حاضر این دستیار صوتی هوشمند به عنوان یک دستاورد تکنولوژیکی مهم در حوزه‌ی فناوزی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به حساب می‌آید که موجب توسعه‌ی تکنولوژیکی و تسهیل زندگی کاربران آن شده است.

 


دستیار صوتی دابی در یک نگاه

دابی


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازش گفتار را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

 

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]