40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دادگان کاوند فهیم ؛ تولید کننده نرم‌افزارهای جامع کاربردی و اتوماسیونی

دادگان کاوند فهیم ؛ تولید کننده نرم‌افزارهای جامع کاربردی و اتوماسیونی

شرکت فناوری اطلاعات دادگان کاوند فهیم در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به عنوان یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه قم در زمینه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای جامع کاربردی و اتوماسیونی در بستر کامپیوترهای شخصی، وب و تلفن‌های همراه و اجرای طرح‌های جامع فن آوری اطلاعات آغاز کرد.

حوزه اصلی فعالیت‌ شرکت دادگان کاوند فهیم در بخش هوش مصنوعی در زمینه موتور جست‌وجو بوده و در همین زمینه محصول علم نت را راهی بازار کرده‌است.

علم نت

علم نت یک جویشگر علمی فارسی است که با رویکردی شبیه به گوگل اسکالر و با تمرکز بر اسناد علمی فارسی طراحی شده‌است.‌این جویشگر سایت‌های نمایه کننده اسناد علمی مانند مگیران، نورمگز، SID.ir، ensani.ir، tpbin، سیویلیکا،‌ایرانداک و همچنین سایت‌های اصلی نشریات علمی پژوهشی را ‌ایندکس کرده و در قالب یک جویشگر تخصصی و یکپارچه در اختیار پژوهشگران قرار می دهد.

علم نت سامانه‌ای جامع بوده که هدف از طراحی آن‌ایجاد یک جویشگر علمی در زبان فارسی است که با خزش هدفمند سایت‌های علمی و ادغام نتایج مشابه، یک درگاه یکپارچه و جامع را برای دسترسی به منابع علمی فراهم کند.

برخی قابلیت‌های جویشگر علم نت شامل جامع‌ترین بانک منابع علمی فارسی منتشر شده در وب، نمایش هوشمند کلیدواژه‌های مرتبط با یک موضوع خاص، نمایش هوشمند کلیدواژه‌های هم استفاده با عبارت مورد جستجوی کاربر، پیشنهاد هوشمند زیر موضوعات مرتبط با عبارت کاربر، شناسایی روند پژوهش‌های انجام شده در یک حوزه خاص و معرفی حوزه فعالیت پژوهشگران در قالب ابرکلمات می شود.

تاکنون بیش از ۴ میلیون سند علمی شامل پایان نامه ها و مقالات منتشر شده در کنفرانس ها و نشریات در‌این جویشگر‌ ایندکس شده‌است.


دادگان کاوند فهیم در یک نگاه

دادگان کاوند فهیم


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]