40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دیتامون : خالق نرم‌افزارهای کاربردی خودنگاه و رخ‌نگار

دیتامون : خالق نرم‌افزارهای کاربردی خودنگاه و رخ‌نگار

دیتامون از ابتدای سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی کار خود را در حوزه هوش مصنوعی آغاز کرده است. این شرکت با توجه به مسموم بودن فضای مجازی و عدم نظارت بر آن اقدام به ارائه سرویس‌های پالایش متن و تصویر کرده است. پس از آن سرویس‌های دیگری چون تشخیص اشیاء و تبدیل تصویر به متن  نیز به محصولات این شرکت اضافه شدند. از محصولات اصلی این شرکت می‌توان به نرم‌افزار خودنگار و رخ‌نگار اشاره کرد.

نرم‌افزار رخ نگار قابلیت گزارش‌گیری بر اساس تاریخ، ساعت، جنسیت و سن، نمایش اخطار در صورت عبور اشخاص غیر مجاز، جستجو بر اساس تصویر و یافتن افراد مشابه به آن،  گزارش‌گیری بر اساس اعضا و دوربین‌های تعریف شده، تعریف مجوز به صورت روزانه، دائمی یا موقت و قابلیت تعریف تعداد نامحدود چهره را دارد. حفظ امنیت، کنترل‌تردد، تبلیغات و قفل تشخیص چهره در گوشی‌های هوشمند از کاربردهای نرم‌افزار رخ نگار دیتامون است.

نرم‌افزار پلاک خوان خودنگار، با کمک نرم‌افزارها و سخت‌افزار‌های مرتبط و دوربین‌های پلاک خوان می‌تواند تردد خودروها را به صورت خودکار و با دقت بالا کنترل کند. نرم‌افزار پلاک خوان می‌تواند با اتصال به سخت‌افزارهای گوناگون به عنوان نرم‌افزار مدیریت تردد، مدیریت پارکینگ‌ها و کنترل راهبند نیز مورد استفاده قرار گیرند. ‌این محصول شرکت دارای سیستم پلاک خوان هوشمند است که می‌تواند پلاک خودروها را با استفاده از فناوری پردازش تصویر بخواند.

از قابلیت‌های کلیدی ماژول پلاک خوان خودنگار می‌توان به خواندن پلاک‌های تار(پلاک‌هایی که به علت آسیب دیدگی، کثیف بودن، انعکاس نور و نور ضعیف خوانا نیستند)، خواندن پلاک در رنگ‌ها و زوایای مختلف، تمایز قائل شدن بین کاراکترهایی که شیوه نوشتاری مشابهی دارند مانند ‘س’ و ‘ش’ و ارقام ‘۲’ و ‘۳’، خواندن پلاک چند خودرو در یک صحنه، پشتیبانی از انواع پلاک‌های مربوط به خودروهای شخصی، ناجا، سپاه پاسداران، دولتی، تاکسی، ادوات کشاورزی، ارتش، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح، گذر موقت، سیاسی یا دیپلمات، پلاک خوانی در شب و شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت، شناسایی پلاک با دقت ۹۹ درصد و خواندن صحیح پلاک با دقت ۹۷.۵ درصد اشاره کرد.

سرویس‌های حذف پس زمینه تصویر، تبدیل تصویر به متن، پالایش هوشمند تصویر و شناسایی اشیاء در تصویر از جمله وب سرویس‌های ارائه شده دیتامون در حوزه پردازش تصویر هستند. تبدیل صوت به متن و متن به صوت و جستجوی کلمات مهم در صوت‌ها نیز از طریق وب سرویس‌های حوزه صوت در دیتامون به شمار می‌روند. پالایش هوشمند متن، خلاصه‌سازی و طبقه‌بندی و تبدیل متن فارسی نوشته شده با حروف انگلیسی، به فارسی از وب سرویس‌های پردازش متن دیتامون هستند. کاربران می‌توانند از طریق تست دموها و همچنین یک ماه استفاده رایگان از‌این سرویس‌ها نسبت به بکارگیری آن‌ها در کسب‌وکارهای خود تصمیم گیری نمایند.


شرکت دیتامون در یک نگاه

دیتامون

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]