40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 راه کار سرزمین هوشمند ؛ متخصص راه کارهای سازمانی

راه کار سرزمین هوشمند ؛ متخصص راه کارهای سازمانی

شرکت راه کار سرزمین هوشمند از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را  در حوزه‌های راهکارهای سازمانی و شبکه‌های اجتماعی و در زمینه فناوری پردازش زبان طبیعی آغاز کرده‌ است.

راه کار سرزمین هوشمند که شرکتی دانش‌بنیان برآمده از دانشگاه تهران است، جامعه هدف محصولات خود را بین کاربران شخصی، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی قرار داده و از جمله مشتریان آن می توان به پارس گرین اشاره کرد. از جمله محصولات‌این شرکت می توان به جستوجوگر اخبار تی نیوز، سامانه جامع و هوشمند رصد اخبار میکسنا و سامانه خانه مسافر اشاره کرد.

پلتفرم مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی

این پلتفرم یک مجموعه نرم‌افزار برخط است که به اشخاص، نهادها و سازمان‌ها کمک می‌کند آرشیو کاملی از مطالب منتشر شده در حوزه موردنظر خود را با قابلیت فیلترگذاری در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنند. علاوه بر‌این با ساخت الگوهای جستجوی نامحدود، امکان تهیه انواع گزارش‌های سازمانی را نیز فراهم می‌کند. از قابلیت‌های‌این پلتفرم می‌توان به تشخیص تیتر، روتیتر، لید، سوتیتر، متن، عکس و … اشاره کرد. گفتنی است ‌این محصول توانایی جمع ‌آوری محتوا به زبان‌های مختلف را دارد.

پیشخوان هوشمند خبری تی نیوز

تی نیوز یک پیشخوان عمومی اخبار بوده که همه می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای به آخرین اخبار تمام خبرگزاری‌های کشور دسترسی داشته و به جستجو، مشاهده اخبار تگ‌ها و گروه‌های خبری بپردازند. ‌این پیشخوان قابلیت ساخت خوشه خبری، خبرنامه‌ ایمیلی و پیامکی، فید و ویجت‌های سفارشی،‌ ایمیل اخبار به دوستان، تصاویر و ویجت‌های عمومی روی تمام تگ‌ها و گروه‌ها و مشاهده اخبار به تفکیک RSS را دارد. امکان جستجوی محتوای خبری با کلیدواژه‌های مدنظر کاربران از ویژگی ‌این پیشخوان هوشمند است. بنابر ادعای سازندگان جستجوی معنایی بر پایه مفهوم کلی جستجوی کاربران با ارائه محتوای مناسب و همین‌طور کاربردی‌ترین نتیجه ممکن در لحظه انجام می‌شود.

از جمله مزیت‌های رقبتی تی نیوز می‌توان به نگاهی بر کلیه اخبار در یک نگاه، دسترسی بدون محدودیت به بیش از ١٨ میلیون عکس، بیش از ۵٠٠٠٠ خبر در روز، دسترسی بدون محدودیت به بیش از ٣٢ میلیون خبر، خزش بیش از ٢٠٠٠ پایگاه خبری و خبرگزاری و خروجی RSS اشاره کرد.


راه کار سرزمین هوشمند در یک نگاه

راه کار سرزمین هوشمند


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]