40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 رایورز ؛ فعال در حوزه امنیت و راهکارهای سازمانی

رایورز ؛ فعال در حوزه امنیت و راهکارهای سازمانی

شرکت هوش مصنوعی رایورز از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در حوزه امنیت و راهکارهای سازمانی آغاز کرده‌است. نرم‌افزار آرشیو اسناد سگال سان، سیستم تشخیص اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره، سیستم تشخیص عنبیه، نرم‌افزار واژه شناس OCR فارسی و سیستم فرم خوان فارسی از جمله محصولات نرم‌افزاری رایورز و اسکنر اثر انگشت، سیستم کنترل دسترسی، رله ریموت، ماژول با پورت سریال و ماژول با رابط شبکه از جمله محصولات سخت‌افزاری‌این شرکت هستند.

سیستم تشخیص چهره با استفاده از طیف وسیعی از اطلاعاتی که حواس پنجگانه (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه ) در اختیارش قرار می دهند، کار می‌کند.‌ این اطلاعات بصورت جداگانه و یا در کنار هم،  برای به خاطر سپردن و  بازشناسی به کار می روند. ‌این نرم‌افزار از اطلاعات محیطی نیز جهت تشخیص انسان بهره می‌برد. تکنولوژی تشخیص چهره VeriLook برای توسعه دهندگان و مجتمع سازان سیستم‌های بیومتریکی در نظر گرفته شده‌است. از قابلیت‌های‌ این تکنولوژی می‌توان به تشخیص چهره زنده، تشخیص چندین چهره به صورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت‌های یک به یک و یک به چند نام برد.

سیستم فُرم خوان فارسی رایورز، نرم‌افزاری جهت تشخیص انواع فرم‌ها، پیدا کردن ‌آیتم‌های اطلاعاتی مورد نیاز و استخراج (capture) آنها است. چک کردن اطلاعات استخراج شده به وسیله کاربر و ورود آنها به پایگاه‌های داده توسط ‌این نرم‌افزار انجام می‌شود. در واقع از‌این نرم‌افزار جهت ورود اطلاعات فرم‌های مختلف به کامپیوتر استفاده می‌شود.

این سیستم دارای تکنولوژی OCR تشخیص حروف چاپی، OMR به منظور خواندن شکل‌ها، علامت‌ها و نشانه‌ها، ICR  جهت تشخیص حروف و اعداد دستنویس ناپیوسته و OBR به منظور خواندن بارکد است.‌ این سیستم همچنین قادر است اطلاعات فایل‌های دسته‌ای تصاویر فرم‌ها در حد چند هزار تایی را به انواع بانک‌های اطلاعاتی وارد کند.

بسیاری از شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی از خدمات و محصولات رایورز بهره می‌برند، از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت ملی نفت، شرکت میهن، سایپا و دانشگاه تهران اشاره کرد.


رایورز در یک نگاه

رایورز


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]