40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت امن موج ؛ فعال در چند حوزه هوش مصنوعی

شرکت امن موج ؛ فعال در چند حوزه هوش مصنوعی

این شرکت دانش بنیان ارائه‌دهنده خدماتی چون پردازش محتوا و هوش مصنوعی، پردازش متن، پردازش گفتار، پردازش تصویر، بازشناسی چهره افراد، تشخیص جنسیت از روی چهره افراد، بازشناسی اشیاء در تصاویر و ویدیو، ردگیری افراد و اشیاء در ویدیو، قابلیت تحلیل ویدیو به صورت آنلاین و آفلاین، تبدیل تصویر اسناد به متن، دسته‌بندی معنایی محتوای تصویری و ویدیویی، برچسب‌زنی معنایی هوشمند محتوای تصویری و ویدیویی، جستجو در محتوای تصویری و ویدیویی، واقعیت مجازی و افزوده، مشاوره و تولید محتوای ۳۶۰ درجه، مشاوره و تولید محتوای واقعیت مجازی، مشاوره و تولید محتوای واقعیت افزوده‌ است.

محصولات شرکت امن موج

امن موج در زمینه محصولات تولیدی به عرضه محصولاتی چون سامانه‌های سفارش مشتری، تولید نرم افزار تحت وب با تکنولوژی‌های روز، تولید نرم‌افزار مخصوص اندروید، تولید نرم‌افزار مخصوص iOS، تولید نرم‌افزار مخصوص ویندوز و توسعه‌ی انواع نرم‌افزار در حوزه‌ی استریمینگ ویدیو، VOD می‌پردازد. عناوین برخی از محصولات این شرکت شامل اپلیکیشن رضوان، اپلیکیشن استاد مطهری، اپلیکیشن تودید، سامانه معاملات الگورریتمی ‌بازار بورس اوراق بهادار و کالای تهران، سامانه تحلیلی شبکه‌های اجتماعی، سامانه تحلیل اخبار، اپلیکیشن آیو و اپلیکیشن دیوار ۳۶۰ می‌شود. سامانه معاملات الگورریتمی بازار بورس اوراق بهادار و کالای تهران یکی از محصولات امن موج است و وظیفه آن جمع‌آوری اطلاعات بازار، خرید و فروش خودکار بر اساس سیگنال، تحلیل هوشمند قراردادهای سکه آتی ایران، قیمت جهانی فلزات رنگین، بازار بورس و فرابورس تهران TSE و قیمت سهام در بازار بورس تهران، بازار کالای ایران، بورس لندن است. همچنین امکان خرید و فروش خودکار بر اساس سیگنال، ایجاد سفارش خودکار در بازار سکه ایران و لندن بر مبنای قواعد هجینگ را فراهم می‌آورد.

محصول دیگری از امن موج سامانه تحلیلی اخبار است که به جمع آوری، دسته‌بندی، آنالیز و بازیابی اخبار می‌پردازد. این سامانه با حدود ۲۰ هزار نصب فعال در اختیار کاربران قرار دارد. سامانه تحلیلی شبکه‌های اجتماعی نیز با جمع‌آوری داده‌های در دسترس شبکه‌های اجتماعی و تحلیل و بازنمایش نتایج آن به عنوان دستیاری هوشمند جهت رفع نیاز واحدهای تحقیق بازار، افکارسنجی، تبلیغات و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به جمع آوری اطلاعات از شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و تلگرام و نظرات مردمی در سایت‌های خبری اشاره کرد، همچنین امکان تحلیل و دسته‌بندی محتوای پست‌ها و نظرات، احساس نویسنده و شناسایی موضوعات داغ جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این محصول می‌توان پربحث‌ترین، محبوب‌ترین مطالب و بیشترین بازنشر را به صورت خودکار شناسایی کرد.


شرکت امن موج در یک نگاه

شرکت امن موج

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.

هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]