40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 فراپرداز توس ؛ فعال در زمینه پردازش تصویر

فراپرداز توس ؛ فعال در زمینه پردازش تصویر

آغاز به کار شرکت هوش کاوان فراپردازتوس در سال ۱۳۸۹ و در زمینه تجهیزات و سامانه‌های هوشمند کنترل تردد و پردازش تصویر بوده‌است. حوزه فعالیت هوش کاوان فراپرداز توس را می‌توان در دو بخش راهکارهای سازمانی و توسعه ابزار برای توسعه دهندگان دانست و از جمله محصولات ارائه شده آن می‌توان به سامانه شناسایی و تشخیص چهره، سن و جنسیت، سامانه کنترل و تکریم ارباب رجوع و مراجعین، سامانه هوشمند تشخیص پلاک خودرو، اسکنر پاسپورت‌خوان، شمارش افراد و شمارش خودرو اشاره کرد.

این شرکت دانش بنیان در حوز‌ه‌هایی همچون تجهیزات و سامانه‌های هوشمند کنترل تردد مبتنی بر پردازش تصویر، تحقیقات در حوز‌ه‌های پردازش تصویر، یادگیری عمیق و حوز‌ه‌های مرتبط، گیت تردد و تجهیزات و سامانه‌های مبتنی بر بینایی ماشین (تشخیص الگو، کنترل و سورتینگ خط تولید) نیز فعالیت دارد.

از دیگر محصولات هوش کاوان فراپرداز توس می‌توان به سیستم هوشمند فرم خوان فارسی (OCR)، گیت باله‌ای پایه کوتاه، اسکنر کتاب مدل HDS101، پیشواز تکریم و راهنما، سامانه جامع کنترل تردد پیشواز، پیشواز مدیریت همایش، سامانه هوشمند ارتقاء فروش، سامانه تردد خودرو، سامانه هوشمند شمارش افراد، سامانه شناسایی و تشخیص چهره و سامانه ثبت چهره پیشواز و سامانه تشخیص پلاک اشاره کرد.

کسب مقام اول کشور در جشنواره ممتازین و مبتکرین، مقام نائب قهرمانی مسابقات رباتیک موش‌های هوشمند در رشته ربات نقاش، مقام سوم در مرحله طراحی مفهومی ‌مسابقات خودروی الکتریکی دانشگاه صنعتی شریف و ثبت ۳ اختراع در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله دستاوردهای این شرکت به شمار می‌رود.

مشترکان سرویس‌های هوش کاوان فراپرداز توس در بخش خصوصی و دولتی فعالیت داشته و از جمله این مشتریان می‌توان به‌استانداری خراسان رضوی، استانداری فارس، پلیس آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی‌خراسان رضوی، سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی، سپاه امام رضا خراسان رضوی، سازمان حج و زیارت کشور، شرکت‌های آب منطقه‌ای خراسان رضوی، اصفهان و البرز، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، هتل مدینه‌الرضا، شهرداری مشهد، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه سبزوار، مصلی تهران (نمایشگاه مطبوعات)، شرکت عمران شهر جدید بهارستان اصفهان، پایانه مرزی دوغارون، هتل بشری، شرکت اکسیر رایانه صبا، شرکت یکتای اسپادانا، شرکت پرسام صنعت، شرکت اکسین توس و شرکت خدمات گردشگری پیشگامان اشاره کرد.


هوش کاوان فراپرداز توس در یک نگاه

فراپرداز توس


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]