40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 فرازان کاوش دیدار سپاهان ؛ متخصص اتوماسیون صنعتی

فرازان کاوش دیدار سپاهان ؛ متخصص اتوماسیون صنعتی

شرکت فرازان کاوش دیدار سپاهان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ و درزمینهٔ بینایی ماشین، رباتیک و اتوماسیون صنعتی و با هدف توسعه اتوماسیون در صنایع، با طراحی و اجرای سیستم‌های بینایی ماشین و سلول‌های ربات‌های صنعتی آغاز کرد. این شرکت مأموریت خود را مشارکت و تلاش در توسعه اتوماسیون در صنایع با به‌کارگیری فنّاوری بینایی ماشین و رباتیک عنوان کرده است.

ارائه فنّاوری‌های مبتنی بر بینایی ماشین و ربات‌های صنعتی، تأمین تجهیزات مرتبط، مشاوره و اجرای پروژ‌ه‌های اتوماسیون صنعتی جزو خدمات فرازان کاوش دیدار سپاهان محسوب شده و محصولات آن شامل کنترل کیفیت چاپ حلقه و الگوی آمپول، کنترل کیفیت و کالیبراسون جلو آمپر، اسکنر اسلب‌های سنگ، اسکنر سه‌بعدی(کنترل کیفیت بیسکوییت، کنترل کیفیت درب‌های خودرو با کمک اسکنر سه‌بعدی و تشخیص بدنه خودرو پیش از رنگ‌آمیزی) و دستگا‌ه‌های بازیافت بطری در دو مدل می‌شود.

فرازان کاوش دیدار سپاهان به‌طور تخصصی‌تر در هر یک از سه زمینه بینایی ماشین، رباتیک و اتوماسیون صنعتی خدماتی همچون تأیید حضور، سنجش و اندازه‌گیری، تشخیص کاراکتر و الگو، بازرسی چاپ، کنترل، تائید بارکد و بارکد ماتریسی، بازرسی سطح، تجزیه‌و‌تحلیل و تشخیص رنگ را درزمینهٔ بینایی ماشین؛ مشاوره، تأمین ربات و قطعات یدکی، شبیه‌سازی، برنامه‌نویسی، راه‌اندازی، پشتیبانی تعمیر و نگهداری درزمینهٔ رباتیک و ارائه اتوماسیون صنعتی در بخش‌هایی همچون صنایع اتومبیل‌سازی، پلاستیک‌سازی، صنایع سنگین، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع ماشینی، صنایع حمل‌ونقل، صنایع تبدیل انرژی و صنایع ساختمانی را ارائه می‌دهد.

اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی به دستگا‌ه‌های کنترلی اطلاق می‌شود که از سیستم کامپیوتر یا ربات و تکنولوژی کنترل آن برای انجام برخی از فرآیندهای صنعتی در خطوط تولید با نیروی انسانی جایگزین می‌شوند. استفاده از اتوماسیون صنعتی مزایایی همچون هزینه اپراتوری کم، راندمان بالا، کیفیت بالا، انعطاف بسیار بالا، دقت اطلاعات بالا و امنیت بالا را فراهم می‌کند.

به‌عنوان مثال از کاربردهای اتوماسیون صنعتی در بخش صنایع اتومبیل‌سازی می‌توان به تست قطعات و تجهیزات، سیستم‌های رنگ‌پاش، شکل دادن بدنه به‌وسیله پرس‌های اتوماتیک، سوراخ‌کاری و اتصال قطعات اشاره کرد.

درزمینهٔ صنایع ماشینی نیز صنایع بسته‌بندی، صنایع چوب، سیستم‌های سوراخ‌کاری، سیستم‌های اعلام خطر و هشدار دهنده و سیستم‌های استفاده شده در جوش فلزات قابل استفاده از اتوماسیون صنعتی هستند. در صنایع تبدیل انرژی نیز این کاربرد زمینه‌هایی چون ایستگا‌ه‌های تقویت فشار گاز، ایستگا‌ه‌های تولید نیرو، کنترل پمپ‌های آب، سیستم‌های تصفیه آب‌وهوای صنعتی، سیستم‌های تصفیه و بازیافت تصفیه و بازیافت گاز وجود دارد.


فرازان کاوش دیدار سپاهان در یک نگاه

فرازان کاوش دیدار سپاهان


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]