40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 محصولات و راهکارهای هوشمند داده کاوان هوشمند توسن را بشناسیم

محصولات و راهکارهای هوشمند داده کاوان هوشمند توسن را بشناسیم

داده کاوان هوشمند توسن یکی از شرکت‌های گروه توسن شناخته می‌شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در حوز‌ه‌های داده کاوی و تحلیل اطلاعات آغاز کرد و به ارائه محصولاتی با هدف ایجاد ارزش رقابتی بیشتر برای بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری پرداخت. از جمله ویژگی‌هایی که توسن خود را برخوردار از آن در این بخش می‌داند می‌توان به دانش انباشته‌شده در زمینه پیاده‌سازی انواع سامانه‌های هوشمند، دانش تخصصی تحلیل کسب‌وکار بانکی، تحلیل موضوعی داد‌ه‌ها و ایجاد انبار داد‌ه‌های تخصصی، نوآوری در حل مسئله با استفاده از داده کاوی، تسلط بر ابزارها و راه‌کارهای حوزه پیاده‌سازی انبار داده و هوش تجاری و بومی‌سازی آن‌ها و دانش تحلیل کسب‌وکار و توانایی تحلیل داد‌ه‌های موجود اشاره کرد.

از آنجایی که هوشمندسازی، نیاز به داد‌ه‌های پالایش‌شده، متمرکز و پردازش ‌شده مبتنی بر کسب و کار  دارد، داده کاوان هوشمند توسن به ایجاد و توسعه انبارداده بانکی اقدام کرده ‌است. از جمله حوز‌ه‌های فعالیت داده کاوان توسن می‌توان به ارائه محصولات و راهکارهای هوش تجاری (Business Intelligence) و هوش عملیاتی (Operational Intelligence)، تحلیل، طراحی و اجرای انبار داد‌ه‌های بانکی، تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های هوشمند تحلیلی مبتنی بر انبار داده، ارائه راه‌حل‌های داده ‌کاوی و ارائه مشاور‌ه‌های تحلیلی بر روی داد‌ه‌های سازمانی اشاره کرد.

محصولات و راهکارهای هوشمند داده کاوان هوشمند توسن

بر اساس حوز‌ه‌های اشاره شده توسن محصولاتی در زمینه انبار داده، سامانه‌های مبارزه با پول‌شویی،کشف تقلب، ذینفع واحد، هوش تجاری، تحلیل مشتریان، امتیازدهی شعب، امتیازدهی مشتریان و مانیتورینگ بر خط تراکنش‌های کارت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از جمله این محصولات سامانه تحلیل بانکداری اسلامی، سامانه تحلیلی مقایسه بازدهی شعب، سامانه تحلیلی شعب در یک نگاه، سامانه‌های مبتنی بر زیرساخت هوش عملیاتی، سامانه مانیتورینگ هوشمند برخط (تیام)، سامانه کشف تقلب برخط (راویار)، سامانه وفاداری برخط (سرند) هستند.

توسن در دو بخش دولتی و خصوصی مشتریانی همچون بانک ملی، بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین، بانک دی، بانک سینا، بانک سرمایه، بانک گردشگری، بانک انصار، بانک پارسیان، بانک مشترک ایران و ونزوئلا، شرکت فن آوا کارت و شرکت پرداخت الکترونیک clearpass مالزی داشته و از طریق فروش خدمات نرم‌افزاری درامدزایی دارد.

گروه داده کاوان توسن به عنوان یکی از گرو‌ه‌های شرکت توسن از سوی شرکت تکوست، شرکت سرمایه‌گذاران فناوری حمایت می‌شود. این شرکت دانش بنیان و غیر دانشگاهی بوده و محصول آن به طور غیر مستقیم از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.


داده کاوان هوشمند توسن در یک نگاه

داده کاوان هوشمند توسن


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه داده کاوی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]