40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 معرفی شرکت آپاسای داده سیستم

معرفی شرکت آپاسای داده سیستم

شرکت آپاسای داده سیستم در سال ۱۳۸۷، با هدف توسعه ارائه خدمات جامع بومی فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد. حیطه اصلی کاری آپاسای تحقیق و توسعه در حوزه سیستم‌های جامع مدیریت یکپارچه سازمانی و طراحی زیرساخت‌های مورد نیاز است. این شرکت موفق به ارائه یک راهکار اتوماسیونی جامع و قدرتمند در حوزه برودکست به منظور پوشش کلیه نیازهای سازمان‌های برودکستر نموده‌ است. سیستم اتوماسیون تولید، پخش و آرشیو تحت وب آپاسای، مجموعه‌ای از زیر سیستم‌هایی است که بصورت جامع، یکپارچه و فرآیندگرا، تمامی امور و فرآیندهای شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را در تمام حوزه‌ها اعم از پیش از تولید، تولید، پخش، پس از پخش و آرشیو، مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌های وب مکانیزه می‌کند.در کنار سامانه هوشیار و آنالیز هوشمند محتوا می‌توان از سرور پخش چند کاناله آیپاس، سامانه خزشگر اطلاعات و اتوماسیون جامع صدا و تصویر به عنوان محصولات آپاسای نام برد.

سامانه هوشیار

سیستم هوشیار، یک فناوری قدرتمند با قابلیت یادگیری بالا است که برای کمک به کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها در آنالیز، تشخیص و تصمیم‌گیری موضوعات به کمک هوش مصنوعی و بینایی ماشین توسعه داده‌شده ‌است. سیستم تشخیص تصویر، سیستمی است که بر اساس فناوری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق قادر به شناسایی اشیاء و موضوعات مختلف با دقت بالا می‌باشد.

آنالیز هوشمند محتوا

برای آنالیز هوشمند محتوا ۳ نرم‌افزار تشخیص چهره، المان‌های ورزشی و نرم‌افزار تشخیص محتوای غیراخلاقی در آپاسای ایجاد شده‌اند.

نرم‌افزار تشخیص محتوای غیر اخلاقی آپاسای با بهره‌گیری از آخرین تکنیک‌ها و الگوریتم‌های Deep Learning، توانایی تشخیص مفاهیم غیر اخلاقی از جمله پوشش‌های نامناسب، لباس‌های بدن‌نما، فعالیت‌های نامناسب و … را که منطبق بر عرف و فرهنگ جامعه ما نیستند دارد. همچنین نرم‌افزار تشخیص چهره نیز با استفاده از آخرین تکنیک‌ها و الگوریتم‌های Deep Learning، توانایی تشخیص چهره‌های سیاسی، سلبریتی‌ها، رهبران کشورهای جهان و هر چهره‌ای که مد نظر کاربر باشد را با دقت و سرعت بسیار بالا دارد.


شرکت آپاسای داده سیستم در یک نگاه

شرکت آپاسای داده سیستم


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]