40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 تبدیل گفتار به نوشتار فارسی iotype؛ هر آنچه که در مورد آن نمی‌دانید!

تبدیل گفتار به نوشتار فارسی iotype؛ هر آنچه که در مورد آن نمی‌دانید!

نرم‌افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسی iotype ابزاری برای تبدیل گفتار به نوشتار محسوب می‌شود. نرم‌افزار تبدیل گفتار به نوشتار آی او تایپ با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل big data اقدام به تبدیل گفتار به نوشتار می‌کند. این نرم افزار تایپ صوتی، امکاناتی از قبیل ذخیره‌سازی متن گفتار شده، امکان تعریف علایم مانند ویرگول، نقطه ویرگول، خط بعد و … را دارا است.

تبدیل گفتار به نوشتار آی او تایپ

برای تبدیل صدا به متن در نرم افزار iotype ابتدا وارد سایت iotype.com شده و سپس بر روی علامت میکروفون در وسط صفحه کلیک کرده و شروع به گفتار کنید. نرم‌افزار به صورت همزمان گفتار را تشخیص داده و به نوشتار تبدیل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آی او تایپ می‌توان به نرم‌افزار اندروید تبدیل گفتار به نوشتار اشاره کرد.

از امکان جالب و منحصر به فرد نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype، همگام بودن نسخه اپلیکیشن موبایل به نسخه وب آن است؛ به این صورت که اگر شما با گفتار در نسخه موبایل خواه هر کجا باشید (مترو، محل کار و …) گفتار شما همزمان در نسخه وب نیز همگام‌ سازی خواهد شد و به شکلی موبایل شما می‌تواند میکروفونی برای تایپ شما در رایانه شما باشد.

نسخه ویژه نرم افزار ای او تایپ امکان یادگیری و توسعه یافتن بر مبنای گفتار کاربر را دارد؛ به طوری که اگر کاربر متن تخصصی در حوزه‌ای خاص را در حال گفتار بگوید، همزمان با تکمیل این متن، قدرت نرم‌افزار در تشخیص کلام در این حوزه نیز قدرتمندتر خواهد بود. این سرویس مدعی است که تمامی ‌گفتارها و متون تایپ شده کاربر در این نرم‌افزار جزء حریم خصوصی کاربر بوده و IoType حفظ امنیت و حریم خصوصی متون را تضمین می‌کند.

ویژگی تبدیل فایل صوتی به متن

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار آی او تایپ امکان تبدیل فایل صوتی به متن است. کاربر می‌تواند فایل صوتی خود را در فرمت‌های mp3 ،wav ،ogg به متن تبدیل کند و برای این کار تنها کافی است به سایت iotype.com مراجعه کرده، فایل صوتی خود را بارگذاری کرده و متن خود را دریافت کند. از نکات قابل ذکر در تبدیل فایل صوتی به متن سرعت بالای تحلیل فایل صوتی و ارایه خروجی متن می‌باشد، به گونه‌ای که یک فایل صوتی ۱ دقیقه‌ای را در ۵ ثانیه می‌توانید به متن تبدیل نمایید.

نرم‌افزار تبدیل صدا به متن فارسی برای وبلاگ‌نویسان، دانشجویان، خبرنگاران، مترجمان و به طور کلی تمام افرادی که با تایپ متن سروکار دارند، مناسب است.


نرم‌افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسی iotype
شرکت آی اُو تایپ در یک نگاه

درصورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه هستید، لیستی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازش گفتار را گردآوری کرده‌ایم. اگر شما اطلاعاتی در خصوص این کسب‌و‌کارها دارید و از قلم افتاده است، در بخش کامنت مطرح کرده و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.

هوشیو – پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]