40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پلتفرم هوش مصنوعی رهام ، پردازش مستندات و دستیارهای هوشمند

پلتفرم هوش مصنوعی رهام ، پردازش مستندات و دستیارهای هوشمند

پلتفرم هوش مصنوعی رهام از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه هوش مصنوعی، نرم‌افزار و زبانشناسی شروع کرد و به ارائه سرویس‌های تبدیل متن به گفتار (TTS)، تشخیص گفتار (ASR)، چت بات،دستیار شخصی، تشخیص چهره، تشخیص نویسه نوری (OCR) و تشخیص گوینده می‌پردازد. حوزه‌های فعالیت این شرکت شامل فین تک، پردازش مستندات، دستیارهای هوشمند، راهکارهای سازمانی و چت بات می‌شود. مدل کسب درآمدی این سرویس شامل پرداخت به ازای استفاده، فروش حق اشتراک و فروش خدمات نرم‌افزاری می‌شود. ازجمله مشتریان این سرویس می‌توان به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک پاسارگاد اشاره کرد.

دایان

بنا بر اعلام این شرکت، دستیار شخصی دایان، اولین دستیار شخصی گفتاری پارسی شناخته می‌شود.‌ این نرم‌افزار، از سرویس‌های هوش مصنوعی رهام خدماتی ازجمله پخش موزیک، گرفتن عکس،گذاشتن عکس در ‌اینستاگرام و یا ارسال پیغام در تلگرام و ارائه اطلاعات در مورد آب‌وهوا و یا تشخیص شبیه‌ترین فرد به شما را ارائه می‌دهد. با این سرویس کاربر می‌تواند در نرم‌افزار خود، دستور گفتاری کاربران خود را به متن تبدیل کند.

تشخیص گفتار

سرویس تشخیص گفتار رهام بر مبنای الگوریتم‌های شبکه عصبی عمیق با پیکره‌ای از دادگان محاوره و رسمی زبان پارسی که محصول خود این شرکت است، می‌تواند با دقتی بالای ۹۲ درصد گفتار کاربر را دریافت و به متن تبدیل کرده و یا دستور مربوطه را بر اساس آن تشخیص و اجرا کند.

تبدیل متن به گفتار

سرویس تبدیل متن به گفتار رهام بر مبنای الگوریتم‌های شبکه عصبی عمیق تولید و توسعه داده شده است. ‌این سرویس قادر است هر متنی را به زبان پارسی با صدایی طبیعی و با دقتی بالای ۹۲ درصد به گفتار تبدیل کند.

نویسه‌خوان نوری

نویسه‌خوان نوری رهام به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی قادر است فونت‌های مختلف زبان فارسی را تشخیص داده و متن را از درون مستندات تصویری با دقت بالایی استخراج کند.

ازجمله دستاوردهای پلتفرم هوش مصنوعی رهام می‌توان به کارآفرین برتر ملی در سال ۱۳۹۱، برگزیده جشنواره فاوا سال ۱۳۹۴، راه‌اندازی اولین سامانه دفترچه تلفن گویای هوشمند در مخابرات اصفهان و برگزیده جشنواره خوارزمی سال ۱۳۹۰ اشاره کرد.


شرکت پلتفرم هوش مصنوعی رهام در یک نگاه

پلتفرم هوش مصنوعی رهام

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]