40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 اپلیکیشن «ازپزشک» به وسیله هوش مصنوعی به پزشکان کمک می‌کند

اپلیکیشن «ازپزشک» به وسیله هوش مصنوعی به پزشکان کمک می‌کند

گسترش فناوری و وجود اپلیکیشن‌های تلفن همراه در حوزه‌های مختلف از یک طرف و شیوع بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌ کرونا از سوی دیگر، باعث شده است که کاربران از اپلیکیشن‌های گوشی‌های همراه خود بیشتر استفاده کنند و به صورت حضوری برای انجام امور خود مراجعه کنند؛ اما یکی از اموری که افراد در صورت لزوم مجبورند برای انجام آن، به شکل حضوری مراجعه کنند، خدمات درمانی و رفتن به مطب پزشکان است. خوشبختانه هوش مصنوعی در این مورد نیز به کمک خدمات آمده و اپلیکیشنی با نام اپلیکیشن «ازپزشک» را معرفی کرده است که از طریق آن، خدمات درمانی و حوزه سلامت در بخش‌های مختلفی از جمله مشاوره، تهیه دارو، مراجعه حضوری پزشک، خدمات آزمایشگاهی و… قادرند خدمات آنلاینی را در اختیار بیماران قرار دهند و از این طریق، جوابگوی نیاز مردم باشند. اپلیکیشن ازپزشک توانسته است با ارائه خدمات گسترده خود، محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند و پزشکان و بیماران را برای خدماتی همچون ویزیت و درمان به سمت خود جذب نماید. حضور این اپلیکیشن در حالی فراگیر شده است که هنوز بیماری کرونا ریشه‌کن نشده و هراسی از آن در دل مردم برای مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وجود دارد و به همین منظور، اهمیت استفاده از این اپلیکیشن دوچندان شده است.

برنامه پزشکی با هوش مصنوعی

این موضوع، به نفع پزشکان نیز هست، چراکه ضمن حفظ سلامتی و هزینه‌های رفت‌و‌آمد، لازم نیست هزینه‌های بالای اجاره مطب و کلینیک‌ها را متقبل شوند. آن‌ها می‌توانند با اپلیکیشن ازپزشک، هر زمان که نیاز باشد، بیماران را به صورت آنلاین چه به شکل صوتی چه تصویری، ویزیت نمایند.

پزشکان می‌توانند این اپلیکیشن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند و با وارد کردن مشخصات و ارائه کد نظام پزشکی، پس از بررسی و تأیید، بیماران خود را به صورت آنلاین معاینه و ویزیت نمایند و بدین طریق در هزینه‌های ایاب و ذهاب و اجاره مطب صرفه‌جویی کنند. این‌گونه معاینه که به صورت آنلاین انجام می‌گیرد، یک ابزار کاربردی برای بیمارانی است که به معاینه فیزیکی نیاز ندارند، چراکه در ویزیت شدن آنلاین از طریق اپلیکیشن ازپزشک، نیازی به آزمایش، تصویر رادیولوژیک و یا هر مدرک پزشکی از سمت آن‌ها نیست و پزشکان می‌توانند فقط به شکل صوتی یا تصویری بیماران را معاینه و ویزیت کنند. از جمله مزایای دیگر اپلیکیشن ازپزشک عبارت‌اند از: عضویت پزشکان در این اپلیکیشن، کسب درآمد با فناوری پیشرفته بدون نیاز به مطب و بیمارستان، ساماندهی پرونده‌های پزشکی، تحلیل و تشخیص در شرایط اپیدمی، انتقال تجربیات پزشکی و تجویز نسخه به صورت آنلاین.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]