40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دیجیتال سازی با هوش مصنوعی: رونمایی مایکروسافت از نرم‌افزار ژورنال

دیجیتال سازی با هوش مصنوعی: رونمایی مایکروسافت از نرم‌افزار ژورنال

شرکت مایکروسافت قصد دارد دیجیتال سازی با هوش مصنوعی را در دستور کار قرار دهد. وقتی پای digital inking و پشتیبانی قلم به میان می‌آید، کمتر شرکتی به اندازه مایکروسافت در اذهان تداعی می‌شود. از دستگاه‌های Surface گرفته تا نرم‌فزارهایی همچون OneNote، استفاده از قلم‌های نوری همواره در مرکز توجه محصولات این شرکت بوده است. اما حتی مایکروسافت نیز به روش برنامه جدید ژورنال از تیم توسعه خود، نرم افزارهای زیادی درست نکرده است که بتوان آن‌ها را ink-first نامید.

این شرکت می‌گوید در طراحی نرم‌افزار ژورنال قصد داشت یک برنامه دیجیتال سازی با هوش مصنوعی که شهودی و قابل دسترس‌تر باشد، ایجاد کند. در این مقاله آمده است: ما روی این موضوع متمرکز شدیم تا بتوانیم قابلیت‌های جدیدی را که با کاغذ فیزیکی امکان‌پذیر نیست یا در بیشتر برنامه‌های دیجیتال‌سازی امروزی دیده نمی‌شود فراهم کنیم. به همین دلیل، برای بهبود تجربه به هوش مصنوعی روی آوردیم. در یکی از ویژگی‌های جدید که همانند قابلیت جدید Scribble در آیپد است، هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد تا اشتباهات مربوط به هجی کردن کلمات مورد نظر را اصلاح کنید. دیگر حتی نیازی نیست که ابزار پاک کن را استفاده کنید. به همین ترتیب، شما می‌توانید کلمات و جملات را با ضربه زدن روی صفحه نمایش انتخاب کنید یا با قلم نوری خود دور آن را خط بکشید. در اینجا هم نیازی به استفاده از ابزار lasso نیست.

دیجیتال سازی با هوش مصنوعی

از یادگیری ماشین نیز می‌توان برای آسان‌تر کردن جستجو و فیلتر کردن اسناد خاص استفاده کرد. این برنامه مواردی مانند عناوین، نقاشی‌ها و کلمات کلیدی را شناسایی و دسته‌بندی می‌کند. این موضوع یافتن اسناد خاص را وقتی که می‌خواهید دوباره به آن‌ها رجوع کنید آسان‌تر می‌کند. نکته مهم این است که فراتر از این ویژگی‌ها، شما می‌توانید انتظار یک عملکرد معمول در برنامه‌ای از این دست را داشته باشید. اگر دارای اشتراک Microsoft ۳۶۵ هستید، امکان یکپارچه‌سازی تقویم به شما کمک می‌کند تا نکات جلسات را سریع و آسان یادداشت کنید. همچنین امکان وارد کردن فایل‌های PDF و تصاویر وجود دارد تا بتوانید آن‌ها را علامت‌گذاری کنید.

انواع کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف را در هوشیو بخوانید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]