پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 فرصت طلایی برای شرکت‌های هوش مصنوعی ایران در کنفرانس وین

فرصت طلایی برای شرکت‌های هوش مصنوعی ایران در کنفرانس وین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فناوری هوش مصنوعی تا امروز در جنبه‌‌های گوناگون زندگی ما ظهور پیدا کرده، تا جایی که در همه صنایع و علوم جای خود را به‌خوبی باز کرده است. به جرئت‌‌ می‌توان گفت این فناوری در حال تبدیل‎ شدن به یک اهرم اقتصادی قدرتمند برای کشورهای پیشرو است. شرکت‌‌های موفق در حوزه هوش مصنوعی در سراسر دنیا برای اینکه از این جریان عقب نمانند، برگزاری رویدادهای حضوری و مجازی را فرصتی برای رشد اقتصادی و افزایش تولید داخلی‌‌ می‌دانند؛ چرا که چنین رویدادهایی بهترین فرصت برای پیوند خوردن با ‌‌کسب‌وکارهای موفق در سراسر دنیاست و امکانی را فراهم‌‌ می‌آورد تا چرخ اقتصاد داخلی به گردش درآید و منبع تازه‌ای از ارزآوری محقق گردد. از همین رو، حضور فعال در این رویدادها علاوه بر به‌روزشدن متخصصان ایرانی با آخرین دستاوردهای دنیای هایتک،‌‌ می‌تواند بر رشد اقتصادی کشورمان نیز تاثیرگذار باشد.

کنفرانس هوش مصنوعی کاربردی

اکنون در آستانه برگزاری یکی از مهم‌‌ترین کنفرانس‌‌های بین‌المللی در حوزه هوش مصنوعی هستیم و فرصتی فراهم شده تا ‌‌کسب‌وکارهای مطرح و همچنین متخصصان و توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی از ایران، با جامعه هوش مصنوعی دنیا ارتباط برقرار کنند، با به‌روزترین دستاوردهای این دانش هماهنگ شوند و حتی با لینک شدن به شرکت‌ها و کمپانی‌‌های مطرح بین‌المللی، به افزایش تولید ناخالص داخلی و توسعه اقتصادی کمک کنند. همایش هوش مصنوعی کاربردی (به صورت کنفرانس مجازی) از 25 تا 28 ماه مه 2021 (یعنی 4 تا 7 خرداد 1400) در وین پایتخت اتریش برگزار‌‌ می‌شود. این کنفرانس، یک برنامه چهار روزه بوده و اصلی‌‌ترین بخش آن، شامل سخنرانی‌هایی از کارشناسان بین‌المللی هوش مصنوعی، میزگردهای بحث و گفتگو، کارگاه‌‌های آموزشی از سرفصل‌‌های غنی و کاربردی و جلسات مجازی دو نفره با بیش از 1000 شرکت‌کننده از سراسر جهان است.

همایش هوش مصنوعی کاربردی در حقیقت یک کنفرانس B2B است. اما اگر شما هم به هوش مصنوعی علاقه‌مندید و در این حوزه مشغول به کار هستید، یا ایده‌ای دارید و به دنبال فرصتی برای تحقق آن هستید،‌‌ می‌توانید به کنفرانس هوش مصنوعی کاربردی بپیوندید. جایی که همه فعالان این حوزه، بر تأثیر هوش مصنوعی در دنیای واقعی متمرکز شده‌اند؛ از استراتژی و سازماندهی گرفته تا موارد استفاده از این دانش و سرمایه‌گذاری در این حوزه.

کنفرانس هوش مصنوعی کاربردی

همه شرکت‌کنندگان و سخنرانان‌‌ می‌توانند جلسات یک‌به‌یک مجازی با یکدیگر ترتیب دهند. این همایش با هدف ایجاد ارتباط میان توسعه‌دهندگان راه‌حل‌‌های هوش مصنوعی به کاربران بالقوه و شرکت‌‌ها و کسب‌وکارها برگزار‌‌ می‌شود. لازم به ذکر است، تا این لحظه از کشورمان ایران 5 نفر برای این همایش ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌ درخواست همچنان ادامه دارد:

  • از شرکت رایان اندیش رشد: عرفان شاه محمدی
  • از شرکت زیرساخت فناپ: امیرحسین استیری
  • از شرکت فنارا: امیرحسین شریف
  • از شرکت فرادید: میکائیل کرباسیان
  • از شرکت رهکاو بایا: زیبا ابراهیمیان

برای ثبت‌نام‌‌ می‌توانید به این لینک مراجعه کنید:

ثبت نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]