پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 هوش مصنوعی آمازون از صدای آمیتا باچان استفاده می‌کند

هوش مصنوعی آمازون از صدای آمیتا باچان استفاده می‌کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آمازون روز دوشنبه اعلام کرد که از سال آینده از صدای ستاره بالیوود در دستیار هوشمند خود یعنی الکسا استفاده می‌کند. به این ترتیب آمیتا باچان اولین بازیگر هندی خواهد بود که صداپیشه‌ی ابزار هوش مصنوعی آمازون خواهد شد.

آمازون در پستی که منتشر کرده است گفت که این ویژگی جدید برای کاربران هند در دسترس خواهد بود. صدای جدید الکسا جوک‌ها، به روزرسانی‌های هواشناسی، نقل‌قول‌های انگیزشی، مشاوره و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

باچان، که اولین بازیگر هندی است که صداپیشه این دستیار مجازی آمازون می‌شود، معتقد است که فناوری این فرصت را به او می‌دهد تا بتواند یک رسانه جدید را کشف کند.

باچان در ادامه می‌گوید فناوری همیشه تجربه خوبی بوده است تا به سازگاری بهتری برسم؛ چه در فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و پادکست‌ها. اکنون نیز از اینکه فرصت این تجربه صوتی در همکاری با آمازون و الکسا به من داده شده است هیجان زده هستم. ما با استفاده از فناوری صوتی، در حال ساختن چیزهایی هستیم تا بتوانیم با مخاطبان به طور موثرتری ارتباط برقرار کنیم.

همچنین قرار است دیگر ابزارهای آمازون از جمله Echo و Fire TV Stick به‌روزسانی شوند تا مجهز به این ویژگی جدید شوند. این دست از اقدامات بخشی از تلاش‌های این غول فناوری برای گسترش دامنه فعالیت خود در بازارهای بین‌المللی است.

این سوپراستار ۷۷ ساله هندی، کارنامه بلند بالایی در زمینه فیلم‌های سینمایی دارد و اکنون او به به جمع ستارگانی می‌پیوندد که از صدای آن‌ها در وسایل تکنولوژی استفاده شده است.

پیش از این در سال ۲۰۱۹ ساموئل جکسون با آمازون و الکسا در این زمینه همکاری کرده بود و مورگان فریمن هم در سال ۲۰۱۶ با یک برنامه مسیریابی همکاری‌ داشت و در حال حاضر نیز آمیتا باچان سوپراستار پیشکسوت و محبوب هند با آمازون همکاری خواهد کرد.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را در هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]