40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 هوش مصنوعی مولد جدید Dialpad با ۵ سال داده اختصاصی آموزش دیده است

هوش مصنوعی مولد جدید Dialpad با ۵ سال داده اختصاصی آموزش دیده است

، پلت‌فرم اطلاعاتی مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی، امروز یک مدل زبان بزرگ (LLM) به نام DialpadGPT را راه‌اندازی کرده است. این اولین LLM است که به طور خاص طراحی و تنظیم شده تا ویژگی‎های مربوط به خدمات مشتری، فروش و استخدام با خودکارسازی وظایف مانند خلاصه کردن فروش، خدمات مشتری و فعالیت های تیمی را تقویت نماید.

به گزارش هوشیو، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو، که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و می‌گوید که در حال تبدیل شدن به «نیروی فروش هوش مصنوعی» است، مدل هوش مصنوعی مولد را طی پنج سال و پنج میلیارد دقیقه داده‌های مکالمه اختصاصی توسعه داده است. DialpadGPT برای جلسات ویدیویی، تماس‌ها و همکاری تیمی به پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت اضافه خواهد شد.

در‌حالی‌که سایر ارائه‌دهندگان هوش مصنوعی محاوره‎ای از LLM‌های محبوب مانند ChatGPT استفاده می‌کنند، اما آنها عمومی هستند و داده‌های خاص کسب‎و‎کاری ندارند. آنها همچنین از نظر دقت، حریم خصوصی و امنیت دارای محدودیت‌ها و چالش‌های مقیاس هستند.

ایجاد یک مدل خاص برای نوع خاصی از مکالمه چالش برانگیز است اگر به تمام اطلاعات لازم دسترسی نداشته باشید. کریگ واکر، مدیرعامل و موسس Dialpad، گفت:«‌برای ایجاد مدلی که متناسب با نوع خاصی از مکالمه باشد، باید همه ورودی‎ها را داشته باشید و کل پشته فناوری را در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت، ایجاد یک مدل موثر بسیار دشوار است.»

آنجنی میدا، شریک عمومی a16z زیرساخت هوش مصنوعی Dialpad را تحسین کرده و گفته:«زیرساخت‌های هوش مصنوعی Dialpad  برای برخی از سخت‌افزارهای سازمانی در جهان طراحی شده است. راه‌اندازی DialpadGPT یک LLM که برای ارتباطات سازمانی تنظیم شده است، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کسب‌وکارها در همه جای جهان خواهد داشت و تیم‎های بسیار کمی‎ قادر به ایجاد چنین فناوری پیشرفته‌ای هستند.»

واکر مدیرعامل و موسس Dialpad گفت که تخصص دیرینه Dialpad در پردازش زبان طبیعی ( NLP ) و هوش مصنوعی است که به این شرکت امکان توسعه فناوری پیشرفته DialpadGPT  را داده است. واکر همچنین خاطرنشان می‌کند که خرید TalkIQ توسط Dialpad، پیشرو در زمینه داده‎های مکالمه و هوش مصنوعی، در اوایل سال ۲۰۱۸ ، نقشی اساسی در توسعه DialpadGPT ایفا کرده است. با این فناوری جدید، کسب‎و‌کارها قادر خواهند بود وظایفی مانند خلاصه کردن فروش، خدمات مشتری و فعالیت‎های تیمی را خودکار سازند و کارایی و بهره‎وری کلی خود را بهبود بخشند.»

واکر می‌گوید: «برای ما رقبای زیادی وجود ندارند که این قابلیت هوش مصنوعی داخلی را که در پنج سال و نیم گذشته از زمان خرید TalkIQ داشته‌ایم، داشته باشند.» او توضیح داد که ساختن یک LLM کار آسانی نیست.

Walker توضیح داد که DialpadGPT به طور خاص برای این شرکت طراحی شده است و از موتور رونویسی آنها استفاده می‌کند. او گفت پس از مشاهده موفقیت ChatGPT، LLM دیگری که توسط Dialpad در ماه نوامبر راه‌اندازی شد، واکر متوجه شد که فرصت قابل‎توجهی برای توسعه محصول مشابه متناسب با ارتباطات سازمانی وجود دارد.

او به یاد می‌آورد: «اولین کاری که ما انجام دادیم این بود که رونوشتی از یک تماس تهیه کردیم، آن را از طریق ChatGPT گذاشتیم و از هوش مصنوعی خواستیم تا تماس را خلاصه نماید. خروجی فوق‌العاده بود و هوش مصنوعی توانست اطلاعات پیچیده را به روشی بسیار مفید فشرده کند.»

DialpadGPT در حال حاضر برای مشتریان پلت‎فرم هوش مصنوعی Dialpad در برنامه Early Adopter این شرکت در دسترس است و به طور کلی تا اکتبر ۲۰۲۳ برای همه مشتریان در دسترس خواهد بود.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]