40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت پویا فناوران کوثر: متمرکز بر فناوری پردازش تصویر

شرکت پویا فناوران کوثر: متمرکز بر فناوری پردازش تصویر

شرکت پویا فناوران کوثر در سال ۱۳۸۵ توسط فارغ‌التحصیلانی از دانشگاه تهران و صنعتی شریف کار خود را با تمرکز بر ارائه سامانه‌های پیشرفته مبتنی بر فناوری پردازش تصویر آغاز کرد. ازجمله فناوری‌های این شرکت می‌توان به فعالیت درزمینهٔ ساخت تجهیزات پلیسی از قبیل سیستم‌های سرعت‌سنج و پلاک خوان اشاره کرد.
از دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت دانش‌بنیان می‌توان به سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند( ITS)، دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و سیستم‌های هوشمند پلاک خوان پارکینگ و حوز‌ه‌های مربوط به نظارت تصویری و ترافیکی،کنترل تردد، سامانه سورتینگ محصولات کشاورزی مبتنی بر پردازش تصویر، سیستم هوشمند اندازه‌گیری حجم بار وسایل نقلیه سنگین در حین حرکت، سامانه پایش سطح آسفالت و حریم را‌ه‌های مواصلاتی و انواع سیستم‌های هوشمند کنترل روند تولید و کیفیت محصولات خطوط تولید اشاره کرد.
شرکت پویا فناوران کوثر طرف قرارداد با وزارت نفت درزمینهٔ دوربین‌های پلاک خوان، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درزمینهٔ سیستم‌های هوشمند (ITS)، وزارت نیرو، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور درزمینهٔ دوربین ثبت تخلف سرعت و ترددشماری بوده است.

دوربین پلاک خوان embedded کارابین

دوربین پلاک خوان embedded یک سخت‌افزار جامع و واحد (All in one) دارای دوربین‌های رنگی و IR، بخش الکترونیکی با قابلیت‌های پردازش تصویر، کنترلی، پاوری و نیز سیستم نورپردازی ویژه تصویربرداری از پلاک است که فرآیند کامل پلاک خوانی به صورت منفرد توسط آن صورت می‌پذیرد. تنها پیش‌نیاز این سیستم، تأمین تغذیه الکتریکی و خروجی آن پلاک و تصویر خودروهای عبوری است. قابلیت‌های کلیدی این سامانه عبارت‌اند از: مجهز به دوربین‌های مادون‌قرمز و رنگی با قابلیت تهیه عکس رنگی شب با کیفیت بالا از طریق نورپردازی پالسی یا فلاش، پلاک خوانی داخل دوربین از طریق Embedded Processing، دقت بسیار بالا (بیش از ۹۶ % کل پلاک معادل ۹۹.۵ % هر کاراکتر پلاک)، قرائت تمامی پلاک‌های ایران (شخصی، جانبازان، پلیس، دولتی، عمومی)، مصرف الکتریکی بسیار پایین (قابل تأمین برق با سولار و باطری) و قابلیت پلاک خوانی و تهیه تصویر مناسب رنگی در سرعت‌های بالای حرکت خودروها است.


شرکت پویا فناوران کوثر در یک نگاه

پویا فناوران کوثر


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]