پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 چت‌بات هوش مصنوعی اسنپ چت با پشتیبانی ChatGPT به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

چت‌بات هوش مصنوعی اسنپ چت با پشتیبانی ChatGPT به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اسنپ (SNAP.N) مالک برنامه محبوب پیام‌رسان عکس Snapchat، روز دوشنبه اعلام کرد که در‌حال راه‌اندازی یک چت‌بات هوش مصنوعی با فناوری ChatGPT OpenAI است، زیرا این شرکت به‌دنبال ورود به حوزه هیجان‌انگیز هوش مصنوعی مولد است. هدف این چت‌بات تعامل با کاربران به شیوه‌ای شخصی‌تر و جذاب‌تر در بستر اسنپ چت است.

به گزارش هوشیو، اسنپ در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که این چت‌بات My AI نام دارد و برای مشترکین اشتراک ممتاز Snapchat+ در دسترس خواهد بود. + Snapchat سرویسی است که ویژگی‌ها و محتوای اضافی را با پرداخت هزینه در اختیار کاربران اسنپ چت قرار می‌دهد. هدف این چت‌بات ارائه یک تجربه تعاملی و شخصی‌سازی شده، در این سرویس اشتراک ممتاز است.

چت‌بات یک برنامه کامپیوتری است که مکالمه با کاربران انسانی را از طریق پیام‌های متنی یا دستورات صوتی شبیه‌سازی می‌کند. ChatGPT OpenAI یک مدل یادگیری ماشینی است که بر روی مقادیر زیادی از داده‌های متنی آموزش دیده و می‌تواند براساس ورودی کاربر پاسخ‌هایی شبیه انسان بدهد.

اسنپ چت با پشتیبانی ChatGPT

ChatGPT، که می‌تواند در پاسخ به درخواست کاربران جملاتی بنویسد، افرادی که در صنعت فناوری مشغول به فعالیت‌اند را مجذوب خود کرده است. دو شرکت بزرگ مایکروسافت و گوگل آلفابت، هر دو از چت‌بات‌های هوش مصنوعی خود در اوایل ماه فوریه رونمایی کردند.

اسنپ ​​گفت که هوش مصنوعی من طوری آموزش دیده است که لحنی دوستانه، سرگرم‌کننده و آرام داشته باشد و می‌تواند ایده‌های خلاقانه‌ای برای موضوعاتی همچون تهیه هدیه برای تولد یک دوست یا نوشتن شعری در مورد یک موضوع خاص ارائه دهد.

این شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا، با اشاره به مشکلات بالقوه‌ای که ممکن است هنگام استفاده از این چت‌بات ایجاد شود هشدار داده است که، چت‌بات مذکور ممکن است همواره توصیه‌های دقیق و قابل اعتمادی ارائه ندهد. همچنین این چت‌بات ممکن است زمینه گفتگو را درک نکرده و بنابراین امکان اینکه فریب داده شود و پاسخ‌های نادرست بدهد، وجود دارد. این شرکت افزود، کاربران نباید برای مشاوره به ربات اعتماد کنند.

در‌حالی‌که چت‌بات‌های مجهز به هوش مصنوعی حوزه‌ای نوظهور هستند، نتایج جستجو و مکالمات اولیه با آنها، باتوجه به غیرقابل پیش‌بینی بودنشان، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌ و به تیتر خبرها تبدیل گردیده است.

آلفابت در اوایل این ماه 100 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد، زیرا چت‌بات جدیدش اطلاعات نادرستی را در یک ویدیوی تبلیغاتی به اشتراک گذاشت.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]