40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 هوشمند پرداز آیریک ؛ ارائه‌دهنده سیستم‌های هوشمند

هوشمند پرداز آیریک ؛ ارائه‌دهنده سیستم‌های هوشمند

شرکت هوشمند پرداز آیریک فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه  ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هوشمند مبتنی بر بینایی ماشین و فناوری اطلاعات آغاز کرد. این شرکت بررسی مطالعات در زمینه مشکلات و نیازهای صنعتی، نظامی، پزشکی، اجتماعی و فرهنگی کشور و بررسی راه حل‌های آن را پشتوانه ارائه محصولات خود می‌داند.

این شرکت فعال در زمینه راهکارهای سازمانی، امنیت و بازاریابی و تبلیغات محصولاتی همچون سیستم تبلیغات هوشمند آیساین، سیستم جامع اتوماسیون حراست، سیستم نظارت هوشمند آیویژن، نرم افزار تشخیص چهره، نرم افزار مدیریت تصاویر و نرم افزار موزائیکینگ تصاویر را به بازار عرضه کرده‌است.

از جمله مشتریان آیریک می‌توان به شرکت‌های اسنوا، صاایران و بیمه ایران و نیز تاکسیرانی اصفهان و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد.

سیستم نظارت تصویری هوشمند آیریک

تشخیص و شناسایی حرکت در منطقه دید دوربین، شمارش تعداد افراد وارد شده و خارج شده از یک مکان، شمارش تعداد افراد حاضر در محدوده مورد بررسی، تشخیص اشیای به جا مانده و اشیای بر داشته شده، تشخیص مدت زمان حضور فرد و اعلام حضور بی مورد فرد به اپراتور، تشخیص سرعت حرکت افراد در طول مسیر و اعلام مدل حرکتی مشکوک فرد به اپراتور شناسایی مسیرهای حرکت افراد در یک محیط و مشخص نمودن مسیر طی شده مجاز یا غیر مجاز برای هر فرد با توجه به شرایط امنیتی تعریف شده برای محیط بررسی یک سطح خاص و گزارش رویداد‌های بوقوع پیوسته در آن و بررسی یک فضای امن و عدم وجود اشیای مشکوک به بمب در منطقه تشخیص تغییر زاویه و دستکاری دوربین از جمله ویژگی‌های این محصول است.

سیستم تبلیغات هوشمند آیریک

قابلیت تشخیص جنسیت و محدوده سنی افراد با دقت بالا و پخش تصاویر و تبلیغات متناسب با این ویژگی‌ها، قابلیت تشخیص حرکات دست و استفاده از این ویژگی به جای استفاده از موس و کیبورد، قابلیت اتصال امن به سیستم‌های حسابداری و بررسی داد‌ه‌های آماری، قابلیت تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش مراکز فروش با استفاده از روش‌های داده‌کاوی و ارائه برنامه فروش بسیار دقیق و قابلیت تشخیص مدت زمان و میزان توجه افراد به هر تبلیغ از جمله ویژگی‌های سیستم تبلیغات هوشمند آیریک هستند.


هوشمندپرداز آیریک در یک نگاه

آیریک


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]