40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سایت آموزشی آمریکایی یودمی (Udemy) برگزار می‌کند: آموزش رایگان هوش ماشینی

سایت آموزشی آمریکایی یودمی (Udemy) برگزار می‌کند: آموزش رایگان هوش ماشینی

چنانچه مشتاقید الگوریتم‌های پیشرفته در زمینه یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، هوش مصنوعی و موارد دیگر را بیاموزید، می‌توانید در دوره مقدماتی آموزش رایگان هوش ماشینی شرکت کنید. این دوره به‌صورت «ویدئو درخواستی آماده» بر روی سایت یودمی در دسترس شما قرار دارد.

به گزارش هوشیو، شرکت در دوره آموزشی مذکور رایگان بوده و محدود به زمان خاصی نیست و دست کاربران در استفاده از محتوای صوتی و تصویری این دوره برای همیشه کاملاً باز است و می‌توانند در زمان دلخواه خود به آن مراجعه نمایند. مخاطبان این دوره می‌توانند از میان دانشجویان مشتاق و حرفه‌ای داده و مهندسان یادگیری ماشین باشند، یا دانشجویانی که در حال گذراندن دوره دکترای خود هستند و ضمناً می‌خواهند از دوره‌های تکمیلی جانبی نیز بهره‌مند گردند.

براین‌اساس و برای اینکه بتوانید از محتوای این دوره استفاده نمایید، باید با موضوعات حساب دیفرانسیل و انتگرال و جبر خطی آشنایی داشته باشید، تا بتوانید مفاهیم مورد بحث در این دوره را به نحو بهتری درک کنید. البته در کنار مطالعه این دوره می‌توانید به دنبال منابع مفید در این زمینه نیز باشید.

مطالبی که در این دوره ارائه خواهد شد

  • الگوریتم‌های یادگیری ماشین
  • الگوریتم‌های هوش مصنوعی
  • الگوریتم‌های بازیابی اطلاعات
  • الگوریتم‌های یادگیری عمیق
  • الگوریتم‌های محاسبات کوانتومی
  • الگوریتم‌های بینایی کامپیوتر
  • الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی

ضمناً دوره آموزش رایگان هوش ماشینی، بر جنبه‌های نظری حوزه علم داده و یادگیری ماشین نیز تمرکز دارد. این بخش از دوره، به دانش‌آموزان کمک می‌کند، تا به‌سرعت دیدی کلی و عمیق، از تکنیک‌های مختلف الگوریتمی و مورد استفاده در حوزه‌ها و برنامه‌های مختلف به دست آورند. این دوره دارای پیوندهای خارجی برای افزایش بیشتر تجربه و تقویت مفاهیم به‌دست‌آمده است. همچنین می‌توانید انتظار ارائه توضیحاتی قابل درک و آسان را از این دوره داشته باشید، زیرا محتوای آن براساس مقالات تحقیقاتی پرطرفدار و مفیدی پیش می‌رود، که تاکنون در این زمینه نگارش یافته است.

مطالبی که در این دوره ارائه خواهد شد

نگاهی به سرفصل‌های اصلی دوره

محتوای دوره مقدماتی هوش ماشینی به زبان انگلیسی و شامل ۲ بخش اصلی از اطلاعاتی است که در ۱۰ سخنرانی جای گرفته و به مدت حدوداً ۲ ساعت ارائه می‌گردد. عنوان بخش اول این آموزش «تجزیه‌و‌تحلیل بقا» است، که پس از ۱۹ دقیقه ارائه توسط استاد، در بخش‌های جزئی‌تری همچون مقدمه‌ای بر «تحلیل داده‌های بقا» به مدت ۰۲:۳۸ دقیقه و «سانسور» ۰۳:۴۹ دقیقه، «تابع بقا و تابع نرخ خطر» ۰۲:۳۶ دقیقه، «کاپلان مه‌یر اسمیت و نلسون آلن فیتر» ۰۳:۰۹ دقیقه و در‌نهایت مدل «رگرسیون بقا و رگرسیون خطرات مناسب کاکس» به مدت ۰۶:۳۹ دقیقه شرح داده می‌شود.

بخش دوم این دوره با عنوان «بازیابی اطلاعات» است که این سرفصل اصلی به مدت ۲۱ دقیقه ارائه خواهد شد. سپس شما مقدمه‌ای بر «بازیابی اطلاعات» را به مدت ۰۲:۲۷ دقیقه مرور خواهید کرد و پس از آن می‌توانید به سراغ «پیش‌پردازش داده‌ها» بروید که محتوای آن در ۰۴:۳۱ دقیقه آماده و در دسترس شما قرار دارد. «ماتریس بروز سند» اصطلاح بخش بعدی است که در این بخش برایتان تدارک دیده شده و در ۰۱:۵۵ دقیقه ارائه می‌گردد. «شاخص معکوس» نیز در ۰۵:۳۰ دقیقه و مدل «فضای ‌برداری بازیابی» در ۰۶:۵۴ دقیقه آماده دسترسی شما خواهد بود.

این دوره توسط Taimur Zahid مهندس یادگیری ماشین ارائه می‌شود، که دارای سه سال تجربه آموزش هوش ماشینی در زمینه علم داده و یادگیری ماشین است. زاهد در سمت دستیار آموزشی برای دوره کارشناسی ارشد یادگیری عمیق و دوره پردازش زبان طبیعی نیز فعالیت داشته. کار بر روی طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها همچون تشخیص و ردیابی خودرو در زمان واقعی، پیش‌بینی سری زمانی مالی، و تشخیص ناهنجاری در تصاویر، از دیگر فعالیت‌های او در حوزه آموزش است.

نکته مهم درخصوص استفاده از دوره

از‌آنجایی‌که محتوای دوره آموزش رایگان هوش ماشینی برای کاربران ایرانی محدوده گردیده و بدون استفاده از وی‌ پی ان قابل دسترس نیست، پیش از استفاده از دوره، وی ‌پی ان خود را بر روی موقعیت مکانی غیر از ایران قرار داده و سپس برای شروع یادگیری اقدام نمایید.

شایان ذکر است: این دوره با پشتیبانی یکی از سایت‌های برتر برگزار‌کننده دوره‌های آموزشی با نام Udemy برگزار می‌شود، که وسعت آموزش‌های این سایت در بستر مجازی، آن را عملاً تبدیل به یک دانشگاه آنلاین کرده است.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]