40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 یودمی برگزار می‌کند: آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران

یودمی برگزار می‌کند: آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران

سایت آموزش آمریکایی یودمی، در‌راستای ارتقای توانمندی‌های فعالین رشته‌های مالی و حسابداری و دانشجویان این حوزه، اقدام به برگزاری دوره‌ای تحت عنوان «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران» کرده است. دوره آموزشی مذکور به مدت یک ساعت و چهار دقیقه ویدئویی درخواستی و به‌صورت رایگان، در اختیار علاقه‌مندان حوزه‌های مالی قرار گرفته، تا از طریق ارائه هوش مصنوعی بتواند، حسابداری مدرن را در سطح بالاتری برده و به آن شکل دیگری بخشد.

به گزارش هوشیو، هر رهبر، مدیر و متخصص مالی در حال حاضر، اهمیت مقابله با اختلال را درک می‌کند. براساس خدمات مشاوره و حسابداری مالی جهانی (FAAS) در سال ۲۰۱۸، نزدیک به سه‌چهارم (۷۲ درصد) از رهبران مالی در سراسر جهان معتقد بودند که هوش مصنوعی تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه هدایت مالی بینش مبتنی بر داده دارد. با‌این‌حال، کسب‌وکارهایی که بدون درک چالش‌های مرتبط به اجرای فناوری‌های هوش مصنوعی می‌پردازند، با خطرات قابل‌توجهی روبه‌رو هستند.

سؤال این است که آیا یک حسابدار معمولی می‌داند که هوش مصنوعی چیست؟ و چرا حسابداران شاغل در حوزه‌های مختلف تجاری مانند گزارشگری مالی، تجزیه و تحلیل مالی، انطباق، حسابرسی داخلی و خارجی، امور مالی، سرمایه‌گذاری و غیره نگران هوش مصنوعی هستند؟

دوره پیش ‌رو در‌واقع کمکی است تا به پاسخ سؤالات فوق دست یافته و بتوانید درک روشنی از حوزه‌های هوشمند در زمینه کاری خود داشته باشید.

موضوعات مهم در خصوص دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران»

موضوعاتی که در دوره یادشده آموزش خواهید دید عبارتند از: «هوش مصنوعی (AI) چیست؟»، «نقش هوش مصنوعی در حسابداری و امور مالی»، «مراحل مختلف هوش مصنوعی» و «نحوه استفاده از پایتون برای کار با هوش مصنوعی». شما به‌منظور برخورداری از این محتوای آموزشی نیاز به آشنایی با پایتون و درک مباحث حسابداری و کسب‌و‌کار دارید، ضمن‌ آنکه باید مشتاق به یادگیری حسابداری با نگرش هوش مصنوعی نیز باشید.

موضوعات مهم در خصوص دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران»

از دیگر موضوعات مهم در خصوص دوره مذکور آن است که: این دوره به‌صورت مشخص برای حسابداران، مدیران بازرگانی، دانشجویان حسابداری و مالی، حسابرسان، تحلیلگران و تحلیلگران داده طراحی گردیده است. بنابراین برای به‌دست‌آوردن حداکثر سود از این دوره بهتر است دانش پایه‌ای از پایتون داشته باشید، ضمن ‌آنکه می‌توانید برای آشنایی با هوش مصنوعی نیز از این دوره بهره‌مند شوید.

محتوای دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران»

این دوره مقدماتی شامل چند سری محتوا در زمینه هوش مصنوعی است، که به درک شما در‌خصوص موضوع هوش مصنوعی در زمینه حسابداری کمک کرده، ضمن ‌آنکه به توضیح اساسی در ‌زمینه موضوعات مرتبط با این فناوری در مسائل مالی می‌پردازد. بر این ‌اساس، می‌توان محتوای دوره را به این چند بخش تقسیم کرد:

–  هوش چیست؟

 – هوش مصنوعی چیست؟

–  چرا هوش مصنوعی؟

 –  مرور سطح بالا از کاربرد هوش مصنوعی در حسابداری و امور مالی

–  چگونه می‌توانید با هوش مصنوعی تعامل داشته باشید

–  انواع هوش مصنوعی

–  معرفی محبوب‌ترین شکل هوش مصنوعی، یعنی یادگیری ماشینی

–  مقدمه‌ای بر یادگیری ماشینی نظارت شده

–  مقدمه‌ای بر کتابخانه محبوب Scikit Learn مبتنی بر پایتون

در‌حقیقت، هدف این مجموعه آموزشی، توسعه بخشیدن به دانش حسابداران نسل بعدی است، تا بتوانند پیچیده‌ترین اختراعات بشر را در‌زمینه فناوری‌ درک کنند.

درباره استاد دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای حسابداران»

این دوره توسط Rizwan Ahmed ارائه می‌شود که متخصص امور مالی با چندین سال سابقه در شرکت‌های حسابداری پیشرو جهان همچون EY، KPMG، BDO، PKF، و Grant Thornton بوده. ضمناً وی ارائه خدمات مالی به سازمان‌های دولتی در صنایع و بخش‌های مختلف همچون مدیریت سرمایه‌گذاری، خرده‌فروشی، حمل‌و‌نقل و بانکداری را در رزومه کاری خود دارد.

اگر بخواهید درباره استاد دوره از زبان خودش بشنوید او می‌گوید: «من علاقه‌مند به هوش مصنوعی و علوم داده هستم و از این مهارت‌های نسل بعدی در حرفه حسابداری و مالی استفاده می‌کنم.»

شایان ذکر است: به سبب محدودیت‌های وضع‌گردیده برای کاربران ایرانی، جهت برخورداری از محتوای این دوره حتماً باید از اتصال وی‌پی‌ان خود پیش از شروع دوره مطمئن شوید. دسترسی به این دوره، از طریق لینکی که از سایت یودمی در انتهای مطلب برایتان آورده‌ایم، برای شما امکان‌پذیر است. این سایت تاکنون موفق به ارائه ۱۷ هزار دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف به علاقه‌مندان بوده و از این حیث یکی از سایت‌های بسیار پر‌مخاطب و محبوب در میان اهالی یادگیری و دوستداران توسعه مهارت به روش آنلاین به شمار می‌رود.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]